شهروندان امریکا از سیاست مهاجرتی بایدن متنفر شده اند

© AP Photo / Eric GayМигранты передвигаются вдоль берегов Рио-Гранде после перехода из Мексики в США
Мигранты передвигаются вдоль берегов Рио-Гранде после перехода из Мексики в США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2024
عضو شوید
آیا تگزاس ایگل پاس به فورت سامتر جدید تبدیل خواهد شد؟ احتمالا نخیر، اما امکان دارد.
به گزارش اسپوتنیک 93 :AT فیصد امریکایی ها می گویند که وضعیت در سرحدات ایالات متحده بسیار مشکل و جدی شده است.
AT می نویسد که بیش از 90 فیصد از ساکنان ایالات متحده، سرحدات باز را پرابلم جدی می دانند. در دوران بایدن، بیش از شش میلیون مهاجر وارد کشور شده اند. از دیدگاه برخی از والی های ایالات، سیاست های سرحدی رئیس جمهور فعلی به سادگی غیرقانونی است.
خانم آندره آ ویدبورگ می گوید که آنچه در سرحد تگزاس اتفاق می افتد عواقب عظیمی خواهد داشت. این یک رویارویی بین ایالت ها و دولت فدرال است که امریکا از سال 1860 شاهد آن نبوده است. اما من فکر نمی کنم که این یک فورت سامتر جدید باشد (استحکامات در کارولینای جنوبی، نبردی که برای آن جنگ داخلی امریکا آغاز شد. زیرا دولت فدرال در این مورد آشکارا اشتباه می کند و به این دلیل که تمام مردم امریکا از کاری که دولت بایدن انجام می دهد متنفرم. علاوه بر این، خود بایدن راه را برای نادیده گرفتن محکمه عالی هموار کرده است.
بیایید به سرعت و به طور خلاصه به شما بگوییم که وضعیت صبح دیروز چگونه بود. جو بایدن با نادیده گرفتن حاکمیت و قوانین امریکا، سرحدات امریکا را باز کرد. زمانی که والی تگزاس، گرگ ابوت بود، تلاش کرد تا موج مهاجران غیرقانونی را که زندگی در جنوب تگزاس را درگیر کرده بود، متوقف کند، بایدن فدرال رزرو را فرستاد تا بی قانونی او را احیا کند. والی ابوت سعی کرد از طریق محکمه جلوی فدرال را بگیرد و در محکمه منطقوی و در حوزه پنجم قضایی موفق شد. اما دو قاضی ظاهرا محافظه کار دیوان عالی به اقلیت چپ پیوستند و گفتند: "اسب های خود را نگه دارید. مسرحدات را باز کنید."
چنین به نظر می رسد، در حالی که دیوان عالی به آرامی تصمیم نهایی خود را در مورد اینکه آیا مقامات فدرال حق دارند تا حد زیادی تلاش کنند و ایجاد آشفتگی کنند، نادیده گرفتن حاکمیت، قوانین، امنیت ملی و بی دفاع نگه داشتن ایالت ها در برابر تهاجم خارجی، بررسی می کند، وضعیت موجود باید حفظ شود. اما گرگ ابوت، پس از دو سال و نیم انفعال آزاردهنده، به نظر می رسید که مقدار زیادی نوشیدنی، برای شجاعت نوشیده است.
دیشب او بیانیه داد و خاطرنشان کرد که نمی تواند در جناح باشد، در حالی که مقامات فدرال قانون را نقض می کنند. این متن بیانیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала