کشته شدن یک غیرنظامی در نتیجه ای گلوله باران کشتزاری در پیرامون بلگورود از سوی نیروهای اوکراینی

© Sputnik / Natalia SeliverstovaАвтомобили полиции и скорой медицинской помощи. Архивное фото
Автомобили полиции и скорой медицинской помощи. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2024
عضو شوید
یک غیرنظامی در جریان گلوله باران نیروهای مسلح اوکراین در روستای لوزووایا رودکا کشته شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف فرماندار منطقه بلگورود در کانال تلگرامی خود گزارش داد، که یک غیرنظامی پس از پرتاب یک دستگاه انفجاری از کوادکوپتر نیروهای مسلح اوکراین در کشتزار لوزووایا رودکا جان خود را از دست داد.
او نوشت: "فاجعه در منطقه بوریسوف. روستای لوزووایا رودکا با استفاده از کوادکوپتر مورد حمله نیروهای مسلح اوکراین قرار گرفت. یک وسیله انفجاری از آن پرتاب شد. متأسفانه در اثر این انفجار یک غیرنظامی جان باخت".
Тяжелый транспортный самолет Ил-76МД на репетиции воздушной части парада Победы в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2024
فروافتادن یک هواپیمای ایل-76 در پیرامون بلگورود با 65 اسیر اوکراینی + ویدیو
به گفته رئیس منطقه، اپراتور پهپاد اوکراینی به عمد اقدام به کشتن این زن کرده است.
گلادکوف به خانواده و دوستان متوفی تسلیت گفت.
بعداً، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، که در حدود ساعت 20:30 به وقت مسکو، سیستم‌های دفاع هوایی در حال انجام تلاش رژیم کیف برای انجام یک حمله تروریستی در خاک روسیه با استفاده از سیستم موشک پرتاب چندگانه RM-70 Vampire را متوقف کردند. هر دو گلوله شلیک شده توسط ارتش دشمن با موفقیت اصابت کرد.
یادآوری می کنیم، که منطقه بلگورود با اوکراین هم مرز است، نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم منطقه را گلوله باران می کنند و سعی در انجام خرابکاری دارند. بنابراین یک روز پیش یک هواپیمای روسی ایل-76 را با موشک های ضد هوایی مورد حمله قرار دادند. این هواپیما حامل 65 اسیر اوکراینی برای مبادله بود. همچنین شش خدمه و سه خدمه حضور داشتند. هیچکس جان سالم به در نبرد. منطقه در سطح هشدار ترور زرد قرار دارد. این شامل تقویت کار سازمان های اجرای قانون، انجام جستجو در ایستگاه های قطار و مکان های شلوغ، قرار دادن سازمان های پزشکی در حالت آماده باش و تقویت امنیت ساختارهای راهبردی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала