برگزیده ای از سخنان ماریا زاخارووا با نشریه صربستانی "سیاست"

© Sputnik / Ramil Sitdikov  /  مراجعه به بانک تصاویر Брифинг официального представителя МИД России М. Захаровой
Брифинг официального представителя МИД России М. Захаровой - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2024
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: مفهوم به روز شده سیاست خارجی روسیه تداوم را از نظر اصول اساسی، هدف ها و برخی از هدف های سیاست خارجی تضمین می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه با نشریه صربستانی "سیاست/ Politics" درباره ای سیاست روسیه گفت: نخست از همه، استقلال و تمرکز آن بر ایجاد شرایط خارجی مطلوب برای توسعه مترقی روسیه، تضمین امنیت کشور، حاکمیت آن در همه زمینه ها و تمامیت ارضی است.
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پاسخ زاخارووا به سخنان ماکرون درباره ای روسیه
سیاست خارجی روسیه مسالمت آمیز، قابل پیش بینی، سازگار، عمل گرایانه و مبتنی بر احترام به اصول و هنجارهای عمومی شناخته شده حقوق بین الملل است.
روسیه آماده تعامل با جهان، همکاری برابر بین المللی به منظور حل مشکلات مشترک و ارتقای منافع مشترک است.
هیچ کس نباید در مورد نیروهایی که غرب 10 سال پیش - در فیبروری 2014 - در اوکراین به قدرت رساند، توهم داشته باشد. اینها نازی ها، پیروان ایدئولوژیک باندرا و شوخویچ هستند. هدف آنها از بین بردن فیزیکی همه کسانی است که با رژیم کیف مخالفند، از جمله نمایندگان سایر ملل، و اول از همه، نابود کردن هر چیزی که روسی است.
آنچه در دو سال و نیم گذشته در بوسنی و هرزگوین رخ داده است، احیای محض سیاست های استعماری کشورهای غربی است.
در جریان سال‌ها روند سیاسی با مشارکت بلگراد و پریشتینا، با میانجی‌گری اتحادیه اروپا، واشنگتن و بروکسل، عامل کوزوو را به ابزار فشار بر صربستان تبدیل کردند و به آلبانیایی‌های کوزوو برای تحریک نابردباری ملی علیه صربستان، حق مردم جمعیت صرب محلی دادند.
ما صمیمانه آرزو می کنیم که رهبری صربستان همچنان به منافع واقعی کشور اهمیت دهد و از کسانی پیروی نکند که تلاش می کنند بلگراد را وادار کنند که استقلال خود را قربانی کند و غرور و هویت ملی را کنار بگذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала