واکنش وزارت امور خارجه روسیه درباره ای فروافتادن هواپیمای ایل-76 در پیرامون بلگورود

© Photo / Photo from the social mediaМесто падения самолета Ил-76 в Белгородской области
Место падения самолета Ил-76 в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2024
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه گفت: کیف در هنگام سرنگونی ایل-76 اقدامی جنون آمیز وحشیانه انجام داد.
به گزارش اسپوتنیک، رودیون میروشنیک، سفیر وزارت امور خارجه روسیه برای مأموریت های ویژه درباره ای جنایات رژیم کیف در پیرامون بلگورود گفت: این رویداد احتمال هرگونه توافق با کیف را زیر پرسش می برد.
میروشنیک در کانال تلگرامی خود نوشت: "این رویداد خونین پرسش بزرگی را درباره ای احتمال حداقل برخی توافقات و در هر قالبی ایجاد می کند. تضمین هایی که آنها می دهند، اگر هنوز نقض نشده باشد، قطعا نقض خواهد شد. و در این شکی نیست".
Тяжелый транспортный самолет Ил-76МД на репетиции воздушной части парада Победы в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2024
فروافتادن یک هواپیمای ایل-76 در پیرامون بلگورود با 65 اسیر اوکراینی + ویدیو
وی تاکید کرد، که کیف روز چهارشنبه مرتکب یک عمل وحشیانه دیوانه کننده شد که نشان دهنده بی توجهی کامل به زندگی انسان هاست.
همچنین، میروشنیک افزود، کیف در سال 2014 جنگ را با سرنگونی هواپیمای مسافربری MH17 مالزیا آغاز کرد و با تیراندازی به زندانیان خود در یلنووکا ادامه داد و اکنون 65 نفر از همشهریان خود را نابود کرده است.
میروشنیک خاطرنشان کرد: "دیکتاتوری اوکراین آنها را قربانی میل به نشان دادن "جوهر خونین روسیه" کرد، اما جسارت غیرانسانی نازی های خود را با فرستادن آشکار به جهان بعدی کسانی که ظاهراً برای آنها "جنگیدند" و منتظر ماندند، نشان داد".
او به این نتیجه رسید که مسئولیت این جنایت بر عهده همه نمایندگان رژیم کیف خواهد بود.
یادآوری می کنیم، که وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد، که یک هواپیمای ترابری ایل-76 نیروی هوافضای روسیه با 65 اسیر اوکراینی که برای مبادله، خدمه و افراد همراه در حال انتقال بودند در منطقه بلگورود فروافتاد.
به گفته آندری کارتاپولوف، رئیس کمیته دفاعی دومای دولتی، این هواپیما توسط ارتش اوکراین با "سه موشک ضد هوایی - پاتریوت یا IRIS-T" سرنگون شد.
ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای ایالتی دستور داد، تا درخواستی برای کنگره ایالات متحده و بوندستاگ در پیوند با فروافتادن هواپیمای ایل-76 آماده کند و همچنین پیشنهاد کرد که از چه موشک ها و پرتابگرهایی استفاده شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала