همه سرنشینان هواپیمای ترابری در منطقه بلگورود جان باخته اند

© Photo / Eyewitness photoДым на месте падения самолета Ил-76 в Белгородской области
Дым на месте падения самолета Ил-76 в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2024
عضو شوید
فرماندار پیرامون بلگورود گفت، که هیچ کس از فروافتادن یک هواپیمای ترابری در منطقه بلگورود جان سالم به در نبرد.
به گزارش اسپوتنیک، گلادکوف در کانال تلگرامی خود نوشت: "یک هواپیمای ترابری در منطقه کوروچانسکی در مزرعه ای نزدیک یک منطقه پرجمعیت فروافتاد. همه سرنشینان آن جان باختند".
به گفته وی، هم اکنون جای فروافتادن هواپیما محاصره شده، همه ای خدمات عملیاتی در محل است و اقدامات تحقیقاتی در حال انجام است. افزون بر این، کمیسیونی برای تعیین علل رویداد به محل فرستاده شده است.
Тяжелый транспортный самолет Ил-76МД на репетиции воздушной части парада Победы в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2024
فروافتادن یک هواپیمای ایل-76 در پیرامون بلگورود با 65 اسیر اوکراینی + ویدیو
وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد، یک هواپیمای ترابری ایل-76 نیروی هوافضای روسیه با 65 اسیر اوکراینی که برای مبادله، خدمه و افراد همراه در حال انتقال بودند در منطقه بلگورود فروافتاد.
به گفته آندری کارتاپولوف، رئیس کمیته دفاعی دومای دولتی، این هواپیما از سوی ارتش اوکراین با "سه موشک ضد هوایی - پاتریوت یا IRIS-T" سرنگون شد.
ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای ایالتی دستور داد درخواستی برای کنگره ایالات متحده و بوندستاگ در رابطه با سقوط هواپیمای ایل-76 آماده کند و همچنین پیشنهاد کرد که از چه موشک ها و پرتابگرهایی استفاده شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала