گاف دوباره ای بایدن + ویدیو

© AP Photo / Jonathan ErnstОбращение Джо Байдена к гражданам США из Овального кабинета Белого дома
Обращение Джо Байдена к гражданам США из Овального кабинета Белого дома - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2024
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا پس از سخنان سخنگوی کاخ سفید درباره ای سلامتی اش، دو وزیر را با هم قاطی کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "دیلی میل"، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، دو وزیر را با هم اشتباه گرفت. پس از اینکه کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت، که رئیس دولت از سلامت روانی خوبی برخوردار است، او دچار اشتباه شد و دو وزیر را با هم اشتباه گرفت که باعث خجالت او شد.
جو‌ بایدن در یک سخنرانی عمومی، در میان حاضران در سالن، وزیر بهداشت امریکا را که در واقع آنجا نبود، "دید".
به نوشته این نشریه، بایدن 81 ساله در این دیدار، آلخاندرو مایورکاس، رئیس وزارت امنیت داخلی، و خاویر بِسرا وزیر بهداشت و خدمات انسانی، را با هم عوضی گرفت. رهبر امریکا از جین کلاین، مشاور "سیاست جنسیتی" خود تشکر کرد و پس از آن از بسرا که به گفته بایدن، "در کنار او" نشسته بود، تشکر کرد.
در حالی که مایورکاس در کنار کلین بود، و به گفته کاخ سفید، بسرا از طریق مجازی در این جلسه شرکت کرده بود.
نظرسنجی پسین انجام شده از سوی " ای بی سی نیوز" و Ipsos نشان داد، که سطح محبوبیت بایدن به پایین ترین حد در 15 سال اخیر رسیده است. با مقایسه رئیس کنونی کاخ سفید و رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ، تنها 28 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که بایدن از نظر فیزیکی و روانی برای انجام کار مؤثر به عنوان رئیس جمهور" مناسب است، در مقابل 47 درصد برای ترامپ. افزون بر این، تنها 28 درصد در مقابل 57 درصد برای ترامپ موافقت کردند، که بایدن از نظر جسمانی برای این شغل مناسب است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала