ماسک به بایدن محکم ضربه وارد کرد

© AP Photo / Matt Rourkeپرواز استارشیپ و ورشکستگی اسپیس ایکس : پیش‌بینی‌های ایلان ماسک برای سال 2022
پرواز استارشیپ و ورشکستگی اسپیس ایکس : پیش‌بینی‌های ایلان ماسک برای سال 2022  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2024
عضو شوید
ایلان ماسک، کارآفرین امریکایی گفت که در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا به جو بایدن رای نخواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، این میلیاردر مشهور طی مصاحبه با شبکه تلویزیونی امریکایی "اس ان بی سی" اظهار داشت که در انتخابات 2020 به بایدن رای داده است.
ماسک در شبکه "ایکس"نوشت: "اصلا برایم قابل تصور نیست که این بار به بایدن رای بدهم".
قابل ذکر است که انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار است در نوامبر 2024 برگزار شود. ترامپ در نوامبر 2022 ورود خود را به مبارزه برای ریاست جمهوری اعلام کرد. بایدن همچنین در ماه اپریل رسماً اعلام کرد که برای دومین بار نامزد می شود تا "کاری را که شروع کرده به پایان برساند" و یک وب سایت تبلیغاتی راه اندازی کرد. اگر او موفق به انتخاب مجدد شود، در آغاز دومین دوره ریاست جمهوری خود 820 ساله خواهد شد.
Генеральный директор Tesla Илон Маск на открытии завода Tesla Berlin Brandenburg в Грюнхайде, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2024
دیدگاه ماسک درباره ای یورش به روسیه
هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور امریکا، به رسوایی های مواد مخدر و فساد معروف است. در سپتامبر 2020، ران جانسون و چاک گراسلی، سناتورهای جمهوری خواه گزارشی منتشر کردند که در آن مدعی شد پسر جو بایدن هانتر، نامزد ریاست جمهوری وقت ایالات متحده و شریک او میلیون ها دالر از اتباع خارجی با گذشته مشکوک دریافت کرده اند.
Генеральный директор Tesla и основатель SpaceX бизнесмен Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2023
شوخی بایدن در مورد مهارت های کارآفرینی ایلان ماسک
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق امریکا همچنان اصرار دارد که در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 پیروز شده است، اما دومین دوره ریاست‌جمهوری خود را به دلیل تقلب در رأی‌دهی از دست داد. تمام تلاش های او برای اثبات تقلب در محکمه ها و به چالش کشیدن پیروزی بایدن به نتیجه ای نرسید. در 6 جنوری 2021، حامیان ترامپ به ساختمان کانگرس حمله کردند و کانگرس را برای چند ساعت مسدود کردند. در نتیجه ناآرامی ها، یک معترض و یک افسر پولیس کشته شدند و سه نفر دیگر به دلایل غیرمرتبط با خشونت جان باختند. پس از اخراج معترضان از ساختمان، نمایندگان کانگرس پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را تایید کردند. متعاقباً صدها نفر در ایالات متحده توسط مجریان قانون به اتهام مشارکت در حمله به ساختمان کانگرس دستگیر شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала