- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

تمجید افسر پیشین اطلاعاتی امریکا از کار دانشگاه نیروهای ویژه چچن

© Sputnik / Said Tsarnaev /  مراجعه به بانک تصاویر Участники соревнований преодолевают водное препятствие в биатлоне на VIII Открытом чемпионате Чеченской Республики по тактической стрельбе среди силовых подразделений в Гудермесе
Участники соревнований преодолевают водное препятствие в биатлоне на VIII Открытом чемпионате Чеченской Республики по тактической стрельбе среди силовых подразделений в Гудермесе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2024
عضو شوید
یک افسر پیشین اطلاعاتی ایالات متحده امریکا از کار دانشگاه نیروهای ویژه در چچن تمجید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر پیشین اطلاعاتی ایالات متحده، در مصاحبه با اسپوتنیک، دانشگاه نیروهای ویژه روسیه در گودرمس را که در آن داوطلبان از سراسر روسیه دوره های آموزشی سریع و همچنین سطح آموزش پرسنل نظامی روسی شرکت کننده در عملیات ویژه نظامی را می گذرانند، بسیار ستایش کرد.
ریتر درباره ای سفر به چچن و بازدید از این دانشگاه گفت: "کارکنان دانشگاه کارشناسان واقعی هستند و کسانی که دوره را در دانشگاه گذرانده و به منطقه عملیات نظامی ویژه رفتند مهارت های بسیار خوبی از خود نشان دادند. و این گویای کیفیت آموزش در آنجاست. اگر امریکا خود را در وضعیت مشابهی با روسیه می دید، زمانی که نیاز به آموزش افراد برای جنگیدن در یک درگیری مسلحانه مشابه داشت، ما از آکادمی مانند آکادمی دانشگاه نیروهای ویژه روسیه در چچن بسیار سود می بردیم".
باگی چابرز تولید شده در دانشگاه نیروهای ویژه در شهر گودرمس فدراسیون روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2022
موتر "باگی" سربازان چچن از قطب شمال و دشت های آتشین شرق میانه نمی ترسند
افزون بر این، او از حرفه ای بودن و شجاعت جنگجویان روسی واقع در منطقه عملیات نظامی ویژه را بسیار قدردانی کرد.
افسر پیشین اطلاعاتی اضافه کرد: "البته جنگ افزار ها بسیار مهم هستند. اما اجازه دهید با آن روبرو شویم، این سلاح ها نیستند که در جنگ پیروز می شوند، این مردم هستند که از آنها استفاده می کنند. من به ویژگی های شخصی سربازان روسی، در سطح آموزش، رهبری آنها، و همچنین به سیستم جنگی، زنجیره های لجستیکی و تاکتیک هایی که آنها در طول عملیات نظامی به آنها پایبند هستند، بیش از حد اطمینان دارم".
ریتر همچنین به کیفیت بالای تسلیحات روسی و کار مجتمع نظامی-صنعتی داخلی اشاره کرد و افزود، که تسلیحات روسی برخلاف تسلیحات غربی "واقعاً کار می‌کنند و با وظایف محوله مقابله می‌کنند".
وی افزود که سربازان اوکراینی نمی توانند با "سلاح های پیشرفته" منتقل شده به کیف توسط غرب که منجر به خرابی تانک های لئوپارد و آبرامز می شود کنار بیایند و همچنین به این واقعیت که تجهیزات دریافت شده همیشه برای هدف مورد نظر خود استفاده نمی شود.
این کارشناس در پایان گفت: "به نظر می رسد که تهدید قابل توجهی برای تجهیزاتی که اوکراینی ها دریافت کرده اند، پهپادهای روسی نیست، بلکه این واقعیت است که خود اوکراینی ها نمی دانند چگونه آن را به درستی نگهداری کنند".
روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو درباره ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند". سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف تصریح کرد، که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین از جمله نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها دخالت دارد. فدراسیون روسیه بارها اعلام کرده است که ارسال تسلیحات غربی به کیف تغییری در وضعیت میدان نبرد ایجاد نکرده است؛ این اقدامات تنها باعث افزایش تعداد تلفات در واحدهای نیروهای مسلح اوکراین شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала