پهپاد اوکراینی انبار نفت را در منطقه بریانسک هدف گرفت

© Sputnik / Taisia Liskovets /  مراجعه به بانک تصاویر Столб дыма от пожара на нефтебазе в Белгороде
Столб дыма от пожара на нефтебазе в Белгороде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2024
عضو شوید
در جریان رهگیری، یک پهپاد قوای مسلح اوکراین انبار نفت را در منطقه بریانسک هدف گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر بوگوماز والی منطقه در کانال تلگرامی خود گزارش داد که یک پهپاد اوکراینی که توسط دستگاه دافع هوا روسیه خنثی گردید، یک پرتابه را بر روی یک انبار نفت در منطقه بریانسک پرتاب کرد.
این نشریه می نویسد: "یک هواپیمای بدون سرنشین از نوع هواپیما توسط تجهیزات جنگ الکترونیکی وزارت دفاع روسیه منهدم شد. هنگامی که یک هدف هوایی منهدم شد، مهمات به قلمرو انبار نفت کلینتسفسک سقوط کرد".
بر اساس اطلاعات اولیه، کسی آسیب ندیده است.
در اثر این حادثه تانک تیل آتش گرفت. نیروهای اطفائیه وزارت حالت اضطراری و نجات بریانسک در محل حضور دارند. 13دستگاه تانکر در عملیات اطفائیه حریق شرکت داشتند.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد که دستگاه دافع هوا صبح روز جمعه یک پهپاد از نوع هواپیمای اوکراینی را بر فراز منطقه بریانسک منهدم کردند.
قوای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق سرحدی روسیه را تیرباران می کنند، حملات هواپیماهای بدون سرنشین و خرابکاری انجام می دهند. بدین ترتیب روز چهارشنبه دو پروند راکت تاکتیکی توچکا-یو در آسمان منطقه بریانسک منهدم و سه پهپاد اوکراینی رهگیری شدند.
منطقه در سطح هشدار ترور زرد قرار دارد. این شامل تقویت کار سازمان های اجرای قانون، انجام جستجو در استیشن های قطار و مکان های شلوغ، قرار دادن سازمان های طبی در حالت آماده باش و تقویت امنیت تاسیسات استراتژیک است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала