نکات مهم سخنرانی لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی، درباره اوکراین

© Sputnik / Ministry of Foreign Affairs of Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на саммите БРИКС в ЮАР
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на саммите БРИКС в ЮАР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2024
عضو شوید
وضعیت انتخابات در اوکراین به طور فزاینده ای یادآور صحنه سازی است و نشان دهنده تمایل زلنسکی برای چسبیدن به قدرت تا حد امکان است.

به گزارش اسپوتنیک، هیچ مفاد قانونی الزام آور در توافقنامه امنیتی لندن و کیف وجود ندارد. ما هیچ علاقه ای از سوی ایالات متحده برای حل و فصل اوکراین نمی بینیم.
در باره یمن: میدان گفت که امریکا و بریتانیا با حمله به یمن، قوانین بین المللی را زیر پا کردند. بهانه های واشنگتن در وضعیت یمن رقت انگیز به نظر می رسد.
میتوان درباره درگیری فلسطین و اسرائیل گفت که تماس های نیمه بسته شامل ایالات متحده، اسرائیل و برخی کشورها در مورد فلسطین موفقیت آمیز نخواهد بود.
باید یادآور شد که حل و فصل روابط اسرائیل و فلسطین، تنها به گفتگوی مستقیم نیاز دارد. روسیه آماده ایفای نقش فعال در تضمین حل و فصل کامل مناقشه در خاورمیانه است. در مورد گفتگوی امنیتی با آمریکا:باید گفت که نمی‌توان درباره چشم‌انداز گفت‌وگوی استراتیژیکی با امریکا جدا از موضوعات دیگر صحبت کرد.
امریکا شرایط غیرقابل قبول را برای اجرای معاهدات خلع سلاح ایجاد کرده است. روسیه در دسامبر 2023ارزیابی های خود را در مورد ثبات استراتیژیکی به ایالات متحده رساند و هشدار داد که هیچ جایگزینی وجود ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала