قوای مسلح اوکراین ده راکت را به سمت شهر بلگورود روسیه پرتاب کرد

© Sputnik / Taisia Liskovets /  مراجعه به بانک تصاویر Жилой дом, разрушенный в результате атаки диверсионно-разведывательной группы, в Белгородской области
Жилой дом, разрушенный в результате атаки диверсионно-разведывательной группы, в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2024
عضو شوید
صبح امروز قوای مسلح اوکراین ده راکت به سمت شهر بلگورود و ولایت بلگورود شلیک کردند اما قوای دافع هوایی روسیه همه این اهداف را ساقط کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را ویاچسلاو گلادکوف استاندار بلگورود در پیامی ویدئویی در کانال تلگرامی خوداعلام کرد.
گلادکوف گفت: "بر اساس نتایج تیراندازی صبحگاهی شهر بلگورود و ولایت بلگورود تویط نیروهای مسلح اوکراین: ده راکت به سمت ما انداخت کردند که همه با موفقیت توسط دافع هوایی ما سرنگون شدند".
گفته شده است که هنوز اطلاعاتی در مورد خسارت احتمالی وجود ندارد، به استثنای شکسته شدن شیشه در یک خانه در منطقه بلگورود.
پیش از این کانال تلگرامی شهرداری و استانداری از خطر حمله موشکی به این شهر خبر داده بود؛ به اهالی توصیه شده بود در خانه بمانند و به پنجره نزدیک نشوند. این هشدار بعداً لغو شد.
نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرکزی و مرزی روسیه را گلوله باران می کنند و حملات پهپادی و خرابکاری انجام می دهند.
در ولایت بلگورود روسیه سطح زرد خطر تروریستی اعلام شده است. این هشدار تقویت کار سازمان های انتظامی، انجام عملیات جستجو در ایستگاه های قطار و مکان های شلوغ، قرار دادن سازمان های پزشکی در حالت آماده باش و تقویت امنیت تاسیسات استراتژیک را در نظر می گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала