- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

دلقکان و معتادان فرانسوی مزدوران جنگی اوکراین هستند

© AP Photo / Bernat ArmangueАмериканский солдат из Иностранного легиона на позиции под Харьковом. Архивное фото
Американский солдат из Иностранного легиона на позиции под Харьковом. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2024
عضو شوید
یک نظامی فرانسوی درباره مزدوران فرانسوی در اوکراین گفت، که دلقکان و معتادان فرانسوی مزدوران جنگی در اوکراین شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، هفرانسوا مودمت، یک افسر بازنشسته فرانسوی که در جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک، منطقه نظامی شمالی می جنگید و در نبردهای ماریوپل شرکت داشت، به اسپوتنیک گفت، که نمایندگان اجیران فرانسوی در اوکراین، به طور کلی، از محافل ملی گرایان رادیکال آمده اند.
وی می گوید، که آنها در اینجا فرصتی برای تحقق رویای رقت انگیز پیشی گرفتن از خطرات جنگ بزرگ میهنی را می بینند: "یعنی آن‌ها نازی‌ها، هیتلری‌ها علنی هستند و می‌توانند آزادانه فرستادن شبه‌نظامیان جدید را از سالن‌های آموزشی که در پاریس و لیون دارند، سازماندهی کنند".
به طور خلاصه، این تیمی متشکل از دلقکان، علاقه مندان به ورزش، معتادان به مواد مخدر است و برخی از آنها تجربه رزمی از جنگ های افغانستان یا افریقا را دارند. آنها هنوز هم ما را تهدید می کنند.
Штурмовики Су-25 белорусских ВВС во время отработки военной авиацией Белоруссии посадки на аэродромный участок дороги в Брестской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه جای استقرار مزدوران خارجی نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار داد
یادآوری می کنیم، که دیروز وزارت دفاع روسیه در گزارشی اعلام کرد، ارتش روسیه یک نقطه استقرار موقت مزدوران خارجی اوکراینی و همچنین سه انبار مهمات تیپ 23 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار داد.
در بیانیه این وزارت آمده است: "در جریان یک شبانه روز یک انبار سوخت تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین، سه انبار مهمات تیپ 23 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین، ایستگاه های راداری برای کشف و ردیابی اهداف هوایی P-18 و Nebo-SV، یک نقطه استقرار موقت برای مزدوران خارجی و 103 واحد توپخانه در مواضع تیراندازی، نیروی انسانی و تجهیزات نظامی در 119 منطقه مورد اصابت قرار گرفت".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала