حملات روسیه "خوشبینی و غرور" ملیشه ها اوکراین را تضعیف می کند

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Совместные российско-египетские тактическое учения "Защитники дружбы-2017"
Совместные российско-египетские тактическое учения Защитники дружбы-2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2024
عضو شوید
دگرمن قوای هوایی ایالات متحده اظهار داشته است که ضربات روسیه مانند که در خارکوف صورت گرفت، غروز و مورال نیروهای مخالف را تضعیف می کند.

به گزارش اسپوتنیک، کارن کویتکوفسکی، تحلیلگر سابق وزارت دفاع ایالات متحده، به اسپوتنیک اینترنشنال گفت: حملاتی مانند آنچه روسیه به خارکف صورت گرفت، "سطح خطر" را برای خارجی های که برای پول به اوکراین آمده اند، افزایش می دهد. او افکار خود را در مورد اینکه چه نوع افرادی می خواهند برای رژیم کیف بجنگند به اشتراک گذاشت.
کشف و ضبط یک دیپوی سلاح و مهمات در خوست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2024
تعرض قوای مسلح روسیه به دیپوهای مهمات قوای هوایی اوکراین
امریکایی های هم هستند که پس از عملیات های مختلف ایالات متحده در عراق، افغانستان، حتی یوگسلاویای سابق و بسیاری جاهای دیگر، خود را از نظر روانی با کار و زندگی عادی ناسازگار دیده اند. بدون شک برخی از افراد جامعه‌گرا هستند که از تیراندازی به افراد لذت می‌برند، اما برخی دیگر آرزو دارند احساس کنند که بخشی از چیزی واقعی باشند، که فعالیت های محاربوی به آنها این امکان را می‌دهد.
کارن کویتکوفسکی، تحلیلگر سابق وزارت دفاع ایالات متحده، به اسپوتنیک گفت: حملاتی مانند آنچه روسیه به خارکف صورت گرفت، "سطح خطر" را برای خارجی های که برای پول به اوکراین آمده اند، افزایش می دهد. او افکار خود را در مورد اینکه چه نوع افرادی می خواهند برای رژیم کیف بجنگند به اشتراک گذاشت.
یک تحلیلگر سابق وزارت دفاع ایالات متحده گفت که حملاتی مانند حملات روسیه در خارکف "سطح خطر را برای این سربازان و سایر سربازانی که عمدتاً به خاطر پول در اوکراین هستند افزایش می دهد." روسیه سیگنالی قوی به همه جنگجویان خارجی و سایرینی که مایل به پیوستن به نیروهای رژیم کیف برای پول هستند ارسال می کند.
کویتکوفسکی گفت: "آنها ممکن است به پول بیشتری نیاز داشته باشند و اگر این اتفاق نیفتد، مطمئناً شور و شوق آنها را کاهش می دهد.
وزارت دفاع روسیه از حمله دقیق به محل موقت جنگجویان خارجی در خارکف که عمدتاً مزدوران فرانسوی بودند، خبر داد. در نتیجه این حمله، ساختمانی که مزدوران در آن زندگی می کردند به کلی تخریب شد. بیش از 60 ستیزه جو از بین رفتند، بیش از 20 نفر به مراکز صحی منتقل شدند.
این کارشناس با تأمل در مورد افرادی که برای نیروهای مسلح اوکراین در مواجهه با یک حمله متقابل ناموفق و خسارات عظیم کار می کنند، گفت که آنها محصول سال ها جنگ و افول اجتماعی در غرب هستند.
کویتکوفسکی گفت: "افرادی از جمله امریکایی‌ها هستند که در نتیجه بیش از 30 سال مداخله ایالات متحده در عراق، افغانستان، حتی در یوگسلاویا سابق و تعدادی از جاهای دیگر، از نظر روانی از فرصت کار و زندگی عادی محروم شده‌اند. گفت. "بعضی از آنها بدون شک جامعه شناسی هستند که از تیراندازی به مردم لذت می برند، اما برخی دیگر آرزو دارند که احساس کنند بخشی از چیزی واقعی هستند و جنگیدن به آنها این امکان را می دهد."
با وجود شواهد فزاینده مبنی بر اینکه مزدوران بدرفتاری می‌کنند، حقوق کمتری دریافت می‌کنند و اغلب هدف خاصی برای ارتش روسیه هستند، آنها همچنان در صفوف ارتش اوکراین حضور دارند.
Штурмовики Су-25 белорусских ВВС во время отработки военной авиацией Белоруссии посадки на аэродромный участок дороги в Брестской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه جای استقرار مزدوران خارجی نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار داد
کویتکوفسکی گفت: "من فکر می‌کنم اکثر کسانی که مستقیماً برای اوکراینی‌ها کار می‌کنند، احتمالاً بیشتر حاشیه‌نشین هستند تا حرفه‌ای‌ها، اما دولت ایالات متحده و همچنین بریتانیا و دیگران، افراد توانمندتری را در این زمینه استخدام می‌کنند." از این جهت، منظور من یکی از تک تیراندازان امریکایی است که در کودتای میدان 2014 شرکت کرد، برایان بوینگر، که دارای تجربه نظامی و جنگی در عراق بود و بعداً به عنوان یک مأمور نظارتی استخدام عایدات که پس از گزارش خروج او از منطقه. خدمت و در تماس و به نوعی در حال انجام وظیفه با سازمان های دولتی ایالات متحده بوده است."
از آنجایی که اوکراین از مشکلات استخدام داخلی همراه با رهبری ضعیف سیاسی و نظامی رنج می برد، این کارشناس استدلال می کند که به اصطلاح سربازان ثروت قادر خواهند بود به سرعت نشانه های شکست رژیم کیف را تشخیص دهند.
با این حال، کویاتکوفسکی افزود: "متنفران از روسیه و دیگران ممکن است بخواهند بمانند تا به بن بست ادامه دهند - تا زمانی که بتوان آنها را پرداخت کرد یا در غیر این صورت نوعی پاداش مادی دریافت کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала