پیلوتان روسی آماده شکار F-16 هستند

© Photo / Senior Airman Greg L. Davis, U.S. Air ForceДва истребителя F-16 Fighting Falcons ВВС США во время операции НАТО "Союзные силы" 20 апреля 1999 года
Два истребителя F-16 Fighting Falcons ВВС США во время операции НАТО Союзные силы 20 апреля 1999 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2024
عضو شوید
ایالات متحده هراس دارند که پیلوتان روسیه در انتظار شکار F-16 هستند.

به گزارش اسپوتنیک، دگروال کارن کویتکوفسکی، تحلیلگر سابق پنتاگون طی مصاحبه ای با کانال یوتیوب Dialogue Works اظهار داشت که در صورت انتقال طیارات شکاری F-16غربی به اوکراین، قوایی هوافضای روسیه (VKS) شکار آنها را آغاز خواهند کرد.
کویتکوفسکی گفت: "اگر تعداد کم از اف-16ها را بردارید و پیلوتان بی تجربه را در آنها قرار دهید و آنها را به یک منطقه درگیری بفرستید - جایی که اتفاقاً آنها همه شکار می شوند."
به گفته وی، طیارات منتقل شده به اوکراین قادر به حمل مهمات هستند که می توانند به عمق خاک روسیه حمله کنند. کویاتکوفسکی مطمئن است که قوای مسلح اوکراین از این مزیت استفاده و تلاش خواهند کرد تا درگیری را به خارج از سرحد روسیه گسترش دهند.
وی همچنین خاطرنشان کرد که عدم تجربه استفاده از طیارات امریکایی بر بقای قوای مسلح اوکراین در طول نبرد با قوای روسی تأثیر می گذارد.
پیش از این، الکساندر پاولیوک، معاون وزیر دفاع اوکراین از آغاز آماده سازی میدان های هوایی برای دریافت طیارات شکاری F-16خبر داد.
پیش از این گزارش شده بود که قوای مسلح اوکراین پس از دریافت طیارات شکاری F-16امریکایی می توانند حمله متقابل جدید را آغاز کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала