ترامپ کوچک با دو کلمه درگیری اوکراین را ختم می کند

© AFP 2023 / Saul LoebСын президента США Дональда Трампа Дональд Трамп-младший
Сын президента США Дональда Трампа Дональд Трамп-младший  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2024
عضو شوید
پسر جوان ترامپ اظهار داشته است که درگیری اوکراین را میتوان فقط با قطع کمک های مالی خاتمه داد.
به گزارش اسپوتنیک، ترامپ جونیور، پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در صفحه شبکه اجتماعی ایکس خود نوشت که تنها راه پایان دادن به درگیری در اوکراین و آغاز مذاکرات، قطع بودجه است.
وی نوشت:""عدم کمک مالی و قطع پول، تنها راه برای شروع مذاکرات است. ما به معنای واقعی کلمه در حال ایجاد یک طبقه از الیگارش های میلیاردر در اوکراین هستیم، فرق نمی کند در مورد ولادیمیر زلنسکی صحبت کنیم یا شخص دیگری. و این در حالی است که آنها جوانان کشور را به خط مقدم جبهه می فرستند تا به عنوان گوشت دم توپ بجنگید."
Президент Украины Владимир Зеленский на международной конференции в Киеве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2023
پول خلاص شده؛ جواب کنگره امریکا به زلنسکی
به گفته ترامپ جونیور، اگر ایالات متحده کمک مالی به اوکراین را قطع کند، زلنسکی "شانس خود را از دست خواهد داد." همزمان، او تمام صحبت ها در مورد موفقیت های احتمالی قوای مسلح اوکراین در جبهه را دروغ خواند، زیرا در عمل معلوم شد که اوکراین هیچ جا برنده نشده است و حتی انتظار هم نمی رفت که پیروز شود. پسر رئیس جمهور سابق معتقد است تنها چیزی که کمک های مالی آمریکا ببار می آورد، مرگ صدها هزار نفر است.
ترامپ جونیور در پایان گفت: "آنچه اکنون در آنجا اتفاق می افتد به سادگی نفرت انگیز و منزجرکننده است.
رسانه های غربی به طور فزاینده می نویسند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از بحران اوکراین خسته شده اند و حمایت از ولادیمیر زلنسکی در حال ضعیف شدن است.
جان کربی، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه گفت که ایالات متحده به دلیل قطع بودجه نمی تواند به کیف کمک های نظامی ارسال کند. به گفته وی، تخصیص بیشتر بودجه به کیف کاملاً به کانگرس وابستگی دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала