حوثی ها می گویند که امریکا و بریتانیا در تلاش هستند تا توجه را از نسل کشی در نوار غزه منحرف کنند

© AP Photo / Hani Mohammedتوافق حوثی ها و حزب کنگره مردمی برای تشکیل شورای اداره یمن
توافق حوثی ها و حزب کنگره مردمی برای تشکیل شورای اداره یمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2024
عضو شوید
حزام الاسد، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش شیعی انصارالله تحت حمایت ایران که در شمال و مرکز یمن حاکم است، گفت: ایالات متحده و بریتانیا در تلاش هستند تا توجهات را از نسل کشی در نوار غزه منحرف کنند.
به گزارش اسپوتینک، واشنگتن و لندن از طریق این عملیات‌های خصمانه و نادرست تلاش می‌کنند تا توجه را از جنایات نسل‌کشی منحرف کنند. بتواند ما را از حمایت از مردم خود در نوار غزه منصرف کند، چه در بحیره سرخ و چه در بحیره عرب و چه در خاک اسرائیل. اسد در میکروبلاگ شبکه اجتماعی X نوشت: تجاوزات حمایت شده اسرائیل علیه مردم ما در نوار غزه متوقف می شود.
منابع دولتی محلی به اسپوتنیک گفتند، جمعه شب، ایالات متحده و بریتانیا 23 حمله هوایی به اهدافی در چهار ولایت در بخش‌های مختلف یمن از جمله صنعا، حدیده، تعز و صعده پایتخت یمن انجام دادند. پنتاگون به ریانووستی تأیید کرد که ایالات متحده با هماهنگی شرکای خود، حملاتی را به اهداف حوثی‌ها در یمن انجام داده است؛ جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
حوثی ها گفتند که حملات تلافی جویانه ای به پایگاه ها و تأسیسات نظامی امریکا و بریتانیا انجام می دهند و همچنین مدعی شدند که در نتیجه یک حمله راکتی موفق شده اند یک کشتی جنگی امریکایی را در بحیره سرخ غرق کنند.
در شب جمعه 12 جنوری، ایالات متحده و بریتانیا حملاتی را علیه اهداف جنبش شیعه انصارالله (حوثی‌ها) تحت حمایت ایران که در شمال یمن حاکم هستند، آغاز کردند و آن را پاسخی به تهدیدات علیه آزادی دریانوردی در بحیره سرخ خواندند. . محمد علی الحوثی، یکی از اعضای شورای عالی سیاسی انصارالله خاطرنشان کرد که این یک وحشیگری تروریستی و تجاوز عمدی و غیرموجه است. یحیی سریع، سخنگوی قوای مسلح حوثی ها گفت: امریکا و بریتانیا 73 حمله به یمن انجام دادند که در آن 5 جنگجوی حوثی کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند.
حوثی ها می گویند که ایالات متحده و بریتانیا در تلاش هستند تا توجه را از نسل کشی در غزه منحرف کنند
حوثی ها: امریکا و بریتانیا در تلاش هستند تا توجه را از نسل کشی در نوار غزه منحرف کنند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала