سرنگونی 24 موشک و پهپاد حوثی ها در دریای سرخ از سوی امریکا

© Photo / HMS Kent / LPhot Dan RosenbaumЭсминцы ВМС США "Портер", "Дональд Кук" и "Франклин Рузвельт" и британский фрегат "Кент"
Эсминцы ВМС США Портер, Дональд Кук и Франклин Рузвельт и британский фрегат Кент  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2024
عضو شوید
نیروی دریایی ایالات متحده ای امریکا 24 موشک و پهپاد حوثی ها را در دریای سرخ سرنگون کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، سی ان ان به نقل از مقامات پنتاگون گزارش داد، نیروی دریایی امریکا 24 موشک و پهپاد را که اعضای جنبش انصارالله از یمن در دریای سرخ پرتاب کردند، در یکی از بزرگترین حملات آنها در ماه های پسین سرنگون کرد.
برپایه ای این داده ها، در نتیجه یورش حوثی ها، حتی یک کشتی امریکایی یا خدمه آن زخمی نشده است. نیروهای امریکایی به همراه 20 کشور دیگر بخشی از ائتلاف در چارچوب عملیات نگهبان رفاه هستند. منابع به کانال تلویزیونی گفتند، که سه ناوشکن نگهبانی می کنند.
Грузовое судно в Красном море  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2023
امریکا: حوثی ها به دو نفتکش در دریای سرخ یورش بردند
مقام های پنتاگون گفتند: "ما می توانیم تأیید کنیم که آخرین یورش حوثی ها امروز در نزدیکی جنوب دریای سرخ رخ داد. به محض اینکه داده های جدید در دسترس قرار گرفت، اطلاعات تکمیلی را ارائه خواهیم کرد".
همانطور که در آغاز گزارش شده است: این کانال دقیقاً محل حمله را فاش نکرد و در نسخه گسترده‌ای از مطالب خود تصریح کرد، که موشک‌ها و پهپادهای سرنگون شده توسط ارتش امریکا از سوی حوثی‌ها در یک حمله مورد استفاده قرار گرفته‌اند و نه در ماه‌های پسین.
یادآوری می کنیم، که پیش از این، جنبش انصارالله که کنترل بسیاری از سواحل دریای سرخ یمن را در اختیار دارد، نسبت به قصد خود برای حمله به کشتی های مرتبط با اسرائیل یا عازم بنادر این کشور هشدار داده و از سایر کشورها خواسته بود که خدمه خود را فراخوانده و در دریا به آنها نزدیک نشوند. ایالات متحده اعلام کرد، که در پاسخ به یورش های روزافزون حوثی ها به همراه ده کشور دیگر، عملیاتی را برای نگهبانی از کشتیرانی در دریای سرخ آغاز خواهد کرد. انصارالله در واکنش به این موضوع هشدار داد، که حق حمله به کشتی های کشورهای شرکت کننده در ائتلاف مشترک با امریکا را برای خود محفوظ می دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала