پاسخ ماسک در پیوند به اتهام مصرف مواد مخدر

© AP Photo / Susan WalshГенеральный директор Tesla и основатель SpaceX бизнесмен Илон Маск
Генеральный директор Tesla и основатель SpaceX бизнесмен Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2024
عضو شوید
بنیانگذار تسلی گفت: هیچ اثری از مواد مخدر یا الکل در بدن او پیدا نشد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فوربس، ایلان ماسک، کارآفرین امریکایی، در واکنش به اتهام های پسین رسانه ها مبنی بر مصرف مواد مخدر گفت، که در جریان سه سال گذشته، آزمایش ها حتی اثری از مواد مخدر یا الکل را در بدن او نشان نداده است.

بنابر گزارش روزنامه امریکایی وال استریت ژورنال، اعتیاد ایلان ماسک به انواع داروها به ویژه کتامین تاثیری منفی بر سلامت روان وی داشته و خوابش را کاهش داده است که نه تنها سلامت وی بلکه شرکتها و میلیاردها دالر سرمایه اش را در معرض خطر قرار داده است، موضوعی که مدیران اجرایی شرکتهایش به شدت از آن نگرانند.

ایلان ماسک اعلام کرده است، که بکارگیری از مواد مخدر غیرقانونی را نمی‌پسندد، اما او ظاهراً به برخی افراد گفته بود که دوزهای پایینی از کتامین را مصرف می‌کند.
Генеральный директор Tesla Илон Маск на открытии завода Tesla Berlin Brandenburg в Грюнхайде, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2024
دیدگاه ماسک درباره ای یورش به روسیه
او همچنین یک‌بار در یک برنامه تفریحی در سال 2018 "سیگرت در دست داشت که احتمال دارد "ماریجوانا" بوده باشد، که این اقدام بسیار خبرساز شد.
به دنبال آن، گزارش‌هایی در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه نیروی هوایی امریکا در حال بررسی سلب مجوز امنیتی ماسک است. سپس واشنگتن پست به نقل از منابع گزارش داد که به دلیل رفتار ماسک، ناسا یک ممیزی ایمنی در اسپیس ایکس و بوئینگ را اعلام کرد. در پایان نومبر همان سال، جیم برایدنستاین، رئیس ناسا گفت، که به ماسک اعتماد دارد و مطمئن است که این حادثه که گفته می شود ماری جوانا در پخش زنده یک برنامه کمدی است، دیگر تکرار نخواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала