- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی 4 موشک هدایت شونده اوکراین بر فراز شبه جزیره کریمه

© Sputnik / Artem Kreminsky /  مراجعه به بانک تصاویر نمایندگان آلمان به کریمه می روند
نمایندگان آلمان به کریمه می روند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سیستم‌های دفاع هوایی 4 فروند موشک اوکراینی هدایت شونده از هواپیما را بر فراز شبه جزیره کریمه رهگیری و منهدم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه‌ی وزارت دفع روسیه آمده است: "در تاریخ 6 جنوری، یک تلاش دیگر رژیم کی‌یف برای انجام یک حمله تروریستی با استفاده از موشک های هدایت شونده هواپیما علیه اهدافی در قلمرو فدراسیون روسیه متوقف شد."
سامانه های دفاع هوایی در حال انجام وظیفه چهار موشک را بر فراز شبه جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.
وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2024
رهگیری 5 فروند پهپاد اوکراینی بر فراز دریای سیاه
​ نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کنند و حملات پهپادی و خرابکاری انجام می دهند. ارتش روسیه تمام تلاش های دشمن را سرکوب و سیستم های دفاعی این کشور حملات هوایی را با موفقیت دفع می‌کنند. بدین ترتیب در شامگاه پنج پهپاد بر فراز دریای سیاه سرنگون شدند و روز قبل موفق شدند موشک ضد کشتی نپتون اوکراینی را بر فراز شمال غربی دریای سیاه منهدم کنند.
در سواستوپل و کریمه سطح زرد از خطر تروریستی اعلام شده است که شامل تقویت کار سازمان های اجرای قانون، انجام جستجو در ایستگاه های قطار و مکان های شلوغ، قرار دادن سازمان های پزشکی در حالت آماده باش و تقویت امنیت تاسیسات استراتژیک است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала