بازدید رهبر کوریای شمالی از کارخانه تولید موشکهای قاره پیما + تصاویر

© Photo / KCNAЛидер Северной Кореи Ким Чен Ын с дочерью наблюдает за запуском межконтинентальной баллистической ракеты "Хвасонпхо-18" в КНДР
Лидер Северной Кореи Ким Чен Ын с дочерью наблюдает за запуском межконтинентальной баллистической ракеты Хвасонпхо-18 в КНДР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2024
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی امروز جمعه 5 جنوری از یک کارخانه تولید موشکهای بین قاره‌ای این کشور بازدید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی به همراه دخترش از یک کارخانه تولید موشکهای قاره پیما بازدید و بر توسعه تواناییهای دفاعی این کشور تأکید کرد. آژانس خبری مرکزی این کشور تصاویری از خوشحالی رهبر کوریای شمالی را منتشر کرده که در میان این مجتمع ها قدم می زند و حتی در کابین یکی از آنها نشسته است.
براساس گزارش یونهاپ، کیم در این بازدید دستور توسعه ظرفیت تولید پرتابگرهای اصلی حمل و نقل موشکهای قاره پیما را صادر کرده و خواستار افزایش قابلیتهای دفاعی کوریای شمالی شده است.
در تصاویر منتشر شده از این بازدید، در کنار مقامات ارشد نظامی کوریای شمالی دختر کیم جونگ اون نیز دیده می‌شود.
در پایان سال گذشته، کوریای شمالی موشک ICBM Hwasong-18 را با موفقیت به فضا پرتاب کرد؛ در این زمینه، رهبر کوریای شمالی گفت که این کشور در صورت تحریک سایر کشورها و در صورت بروز هرگونه اقدامی بلافاصله با حمله با سلاح هسته‌ای پاسخ خواهد داد.
همانطور که رادیو کوریای شمالی گزارش داد، رهبر این کشور در ملاقات سال نو با فرماندهی ارتش حتی به ارتش دستور داد در صورت درگیری، ایالات متحده و کوریای جنوبی را نابود کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала