تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین رنگ قرمز به موتر بلینکن پاشیدند + ویدئو

© Sputnik / Russian Foreign Ministry  /  مراجعه به بانک تصاویر تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین رنگ قرمز به خودروی بلینکن پاشیدند
تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین رنگ قرمز به خودروی بلینکن پاشیدند
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2024
عضو شوید
گروهی از فعالان حامی فلسطین با سردادن فریاد "شرم بر شما" موتر رسمی آنتونی بلینکن را با رنگ قرمز شبیه خون و آغشته کردند.
به گزارش اسپوتنیک، پلیس منطقه آمریکایی آرلینگتون (ویرجینیا) تأیید کرد که صبح روز پنجشنبه یک تجمع اعتراضی در نزدیکی خانه آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا برگزار شد، اما کسی دستگیر نشد.
اندکی قبل از این، تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد چگونه گروهی از فعالان حامی فلسطین در خارج از خانه وزیر امور خارجه "در حال تجمع" هستند. طبق تصاویر ویدئویی، هنگامی که موتر رسمی وزیر امور خارجه از کنار آنها رد شد، تظاهرکنندگان رنگ قرمز شبیه خون را روی آن پرتاب کردند و فریاد زدند "شرم بر شما".
"تقریباً ساعت 7 صبح به وقت محلی پلیس به گزارشات مربوط به اعتراضی که حدود 90 دقیقه طول کشید پاسخ داد. افسران پاسخ آژانس را به درخواست تأیید یا رد پیام هایی که در رابطه با یک دعوی مدنی به صورت آنلاین ظاهر شده است، اطلاع دادند.
همچنین در اکتبر گذشته، تعدادی از فعالان شهادت وزیر امور خارجه آمریکا در برابر کنگره را تحریم کردند و دستان خود را که با رنگ قرمز آغشته کرده بودند، بالا بردند و اشاره کردند که "دست‌های بلینکن و دولت آمریکا به خون فلسطینی‌ها آلوده‌ است".
این حادثه منجر به دستگیری حداقل 12 نفر شد و اظهارات وزیر امور خارجه چندین بار متوقف شد به طوریکه افسران پلیس ساختمان کنگره معترضان را از سالن خارج کردند.
بلینکن از زمان آغاز جنگ در نوار غزه در هفت اکتبر چندین بار از اراضی اشغالی و خاورمیانه بازدید کرده‌است و در هفته‌های اخیر، کاخ سفید از دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل خواسته‌است تا برنامه‌ای برای کاهش شدت جنگ در غزه ارائه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала