روسیه درباره احتمال اعزام قوای ناتو به اوکراین پاسخ دادند

© AP Photo / Olivier MatthysФлаги стран-членов НАТО у штаб-квартиры организации в Брюсселе
Флаги стран-членов НАТО у штаб-квартиры организации в Брюсселе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2024
عضو شوید
دیمیتری نوویکوف، معاون اول کمیته امور بین المل دوما، مجلس نمایندگان پارلمان روسیه در پاسخ به سخنان همیش دی برتون گوردون دگروال متقاعد قوای بریتانیا اعلام کرده افزایش فعالیت ناتو در اوکراین امکان پذیر است.
به گزارش اسپوتنیک، معاون اول کمیته امور بین المل دوما گفت: "ما باید در نظر داشته باشیم که تصادفی نیست ماهیت جنگ‌های کنونی، ترکیبی نامیده می‌شود. زیرا آنها بسیاری از عناصر جنگ مالی، جنگ اقتصادی و جنگ ایدئولوژیک و سیاسی را با هم ترکیب می کنند. بنابراین، در این حالت، ما به وضوح همه این نوع جنگ ها را در رابطه با وضعیت اوکراین داریم."
به گفته این نماینده پارلمان روسیه، ضمن صحبت در مورد مشارکت فعال تر ناتو در درگیری اوکراین باید خاطرنشان ساخت اهداف اولیه این ائتلاف برای ایجاد کانون تنش در شرق اروپا و تضعیف روسیه در آینده نزدیک مورد بازنگری قرار نخواهد گرفت.
دیمیتری نوویکوف در پایان گفت: "مشارکت ناتو در آینده نزدیک تأمین مالی رژیم ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین و رساندن تسلیحات به آنجا، از جمله، احتمالاً تسلیحات مدرن‌تر، محدود خواهد بود. همچنین راه‌های مختلف برای کمک از جمله ارسال گزارشات اطلاعاتی، اطلاعات هوافضا و تشدید سایر فعالیت‌ها وجود دارد."
Первый заместитель председателя комитета Государственной Думы РФ по международным делам Дмитрий Новиков. Архвное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2024
واکنش روسیه به اعزام قوائی ناتو به اوکراین
پیش از این، هامیش دو برتون گوردون گفته بود که اگر قوای مسلح جمهوری با مشکلات بزرگتری در جبهه مواجه شوند، ممکن است ناتو قوایی خود را به اوکراین اعزام کند. به گفته وی، اگر مشکلی پیش بیاید، ممکن است ائتلاف ناتو طی چند سال آینده وارد جنگ با روسیه شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала