- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

قوای روسیه قطار تانک های لئوپارد-2 را منهدم کرد

© Photo / Twitter / @clashreportLeopard 2 tank damaged during training by Ukrainian forces in western Poland.
Leopard 2 tank damaged during training by Ukrainian forces in western Poland. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: قوای مسلح روسیه قطار از تانک های Leopard-2A6 قوای مسلح اوکراین را در جهت Svatovsky منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع خبر داد که طیارات گروه "غرب" قطار تانک های Leopard-2A6 ساخت آلمان را که توسط قوای مسلح اوکراین از غرب مشاهده شده بود در جهت سواتوفسکی منهدم کردند.
Противотанковый ракетный комплекс (ПТРК) Корнет на базе багги разведчиков Новороссийского десантно-штурмового горного соединения выполняет боевое задание  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2023
مقابله راکت جدید ضد تانک روسیه علیه لئوپارد
در منطقه شهرک ترنی، آمادگی شبه نظامیان قوای مسلح اوکراین برای انجام حمله به مواضع قوای روسی با مشارکت یک بلوک زرهی بر روی تانک های لئوپارد-2 فاش شد. پرسنل نظامی روسیه وزارت دفاع اعلام کرد، با استفاده از مهمات دقیق بالا، بلوک زرهی قوای مسلح اوکراین را منهدم کرد.
در ویدئوی منتشر شده توسط وزارت دفاع، سه فروند لئوپارد-2A6 با محافظ برجک اضافی را مشاهده می کنید که برای انهدام تضمینی توسط چندین مهمات از جمله پهپادهای لانست کامیکازه مورد اصابت قرار می گیرند.
تانک های Leopard-2 توسط آلمان، پلند، هالند، سوئدن، پرتگال و اسپانیا و همچنین کانادا به اوکراین عرضه می شود. با این همه، همانطور که وزیر دفاع روسیه سرگئی شویگو خاطرنشان کرد، آنها وضعیت را در میدان جنگ تغییر ندادند. به گفته وی، در جریان حمله متقابل که در 4 جون آغاز شد، قوای مسلح اوکراین 766 تانک منجمله 37 لئوپارد را از دست دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала