پوتین: برجام در دوره ریاست جمهوری روسیه کار ثمربخشی خواهد داشت

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر "برنامه ارتباط مستقیم" و کنفرانس مطبوعاتی در قالب ترکیبی تحت عنوان "نتایج سال با ولادیمیر پوتین" برگزار می شود
برنامه ارتباط مستقیم و کنفرانس مطبوعاتی در قالب ترکیبی تحت عنوان نتایج سال با ولادیمیر پوتین برگزار می شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2024
عضو شوید
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در سخنرانی خود در رابطه با آغاز ریاست روسیه در این سازمان گفت: روسیه مشتاق کار مثمر با همه کشورهای بریکس است.
به گزارش اسپوتنیک، وی از اولویت های کاری خود، ارتقای تعامل بیشتر در حوزه های علمی، تکنالوژی پیشرفته، صحت عامه و محیط زیست و فرهنگ، ورزش، تبادلات جوانان و از طریق جامعه مدنی را نام برد.
درمجموع، در چارچوب ریاست، قرار است بیش از 200 رویداد در سطوح و جهت های مختلف در بسیاری از شهرهای روسیه برگزار شود. ما از نمایندگان همه کشورهایی که علاقمندی به همکاری با سازمان ما دارند دعوت می کنیم تا در آنها شرکت کنند. رهبر روسیه گفت، البته نقطه اوج "دیده بان" رئیس ما، اجلاس سران انجمن خواهد بود که در ماه اکتوبر در کازان برگزار می شود.
پوتین یادآور شد که روسیه از امروز ریاست بریکس را بر عهده گرفته است و اعضای کامل جدیدی مانند مصر، ایران، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و اتیوپیا به این سازمان پیوسته‌اند.
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2019
پوتین راه‌ حل مناسب بحران "برجام" را پیشنهاد کرد
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: "این به طور قانع کننده اقتدار را به رشد انجمن و نقش آن در امور جهانی را نشان می دهد. بریکس روز به روز حامیان و همفکران بیشتری را به خود جذب می کند - کشورهای که اصول اساسی زیربنای فعالیت های آن را دارند."
به گفته وی، این دستورالعمل ها برابری حاکمیتی، احترام به انتخاب مسیر توسعه خود، توجه متقابل به منافع، صراحت، اجماع، تمایل به تشکیل نظم جهانی چند قطبی و الگوی عادلانه نظام مالی و تجارت جهانی و ... به دنبال راه حل های جمعی برای مبرم ترین مشکلات زمان ما باشید.
پوتین افزود: ریاست روسیه برجام با این روح عمل خواهد کرد و شعار آن "تقویت چندجانبه گرایی برای توسعه و امنیت عادلانه جهانی" خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала