پوتین سخنرانی سال نو را ایراد کرد

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совместную "прямую линию" с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2023
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به مناسبت سال نو میلادی خطاب به روس‌ها سخنرانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه در سال 2023 قاطعانه از منافع ملی، آزادی و امنیت خود دفاع کرده است. به گفته رئیس جمهور، اصلی ترین چیزی که روس ها را متحد و متحدتر می کند، سرنوشت میهن و درک عمیق بالاترین اهمیت مرحله تاریخی است که روسیه از آن عبور می کند.
"ما دقیق و به وضوح می دانیم که در طول این دوره چقدر به خود بستگی داریم، نگرش ما نسبت به بهترین ها، تمایل ما به حمایت از یکدیگر در گفتار و عمل است. کار خیر جامعه را متحد کرده است. ما در افکا، کار و نبرد خود متحد هستیم".
رئیس دولت گفت: "در روزهای هفته و تعطیلات. نشان دادن مهمترین ویژگی های مردم روسیه: همبستگی، رحمت و صلابت است."
وی همچنین به پرسنل نظامی که در عملیات نظامی ویژه در اوکراین شرکت می کنند، سخنرانی کرده گفت:
"قلب ما با شماست. ما به شما افتخار می کنیم، ما شجاعت شما را تحسین می کنیم. من می دانم که اکنون عشق نزدیکترین، عزیزترین و عالی ترین افراد خود را احساس می کنید. حمایت قدرتمند و صمیمانه میلیون ها شهروند روسیه و حمایت از روسیه ".
وی تاکید کرد که روسیه هرگز عقب نشینی نخواهد کرد و هیچ نیرویی وجود ندارد که بتواند ما را از هم جدا کند و جلوی پیشرفت ما را بگیرد.
پوتین گفت که فدراسیون روسیه باید به پیش حرکت کند و آینده را بسازد.
در خاتمه، رئیس دولت برای همه خانواده های روسی بهترین ها را آرزو نمود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала