- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

بالاخره اوکراین سخنان مهم پوتین را به یاد آورد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر "برنامه ارتباط مستقیم" و کنفرانس مطبوعاتی در قالب ترکیبی تحت عنوان "نتایج سال با ولادیمیر پوتین" برگزار می شود
برنامه ارتباط مستقیم و کنفرانس مطبوعاتی در قالب ترکیبی تحت عنوان نتایج سال با ولادیمیر پوتین برگزار می شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2023
عضو شوید
:TVLدر اوکراین، پس از شکست نیروهای مسلح اوکراین، سخنان پوتین در مورد مذاکرات را به یاد آوردند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی تی وی سی، در اوکراین پس از ناکامی های نیروهای مسلح اوکراین، سخنان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره آمادگی برای مذاکره را به یاد می آورند.
در اوکراین، صحبت‌های مبنی بر این که پوتین تقریباً بلافاصله پس از ورود نیروهای روسی آماده مذاکره برای بازگرداندن صلح، شروع شده است. اوکراینی‌ها اکنون متوجه شده‌اند که در عرض دو سال نه تنها کریمه و دونباس را بازپس نگرفتند، بلکه چیزهای بیشتری را نیز از دست دادند. به‌طور مثال، سرزمین‌ها و مردم، این باعث می‌شود که آنها از تصمیم خود مبنی بر عدم پایبندی به توافق‌نامه‌های مینسک به شدت پشیمان شوند.
هروه کارسه، کارشناس مدیریت بحران، خاطرنشان می کند که اوکراین به دلیل اختلافات سیاسی در بحبوحه وضعیت وخیم جبهه، به سمت یک انفجار داخلی پیش می رود. و اکنون ، به گفته کارشناس ، رژیم کیف گیج شده است و نمی داند که چگونه به مردم نیاز به عقب نشینی بیشتر را به دلیل خسارات هنگفت و وعده های عملی نشده حمله متقابل توضیح دهد.
Президент РФ В. Путин выступил на пленарном заседании форума РЭН-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2023
هشدار پوتین به اوکراین: " روزی مفت به پایان می رسد".
در 4 جون، نیروهای مسلح اوکراین حمله متقابل را در جهت های یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپوروژیه آغاز کردند و کندک های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد فرستادند. اما آنها حتی نتوانستند بر دفاع تاکتیکی قوای روسی غلبه کنند و متحمل خسارات جدی شدند.
در این زمینه، رسانه های غربی به طور فزاینده ای می نویسند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از بحران اوکراین خسته شده اند و حمایت از ولادیمیر زلنسکی در حال ضعیف شدن است. بر اساس گزارش NBC، اکنون مقامات امریکایی و اروپایی با مقامات کیف در مورد پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله آنچه که جمهوری شوروی سابق برای دستیابی به توافق باید از دست بدهد، بحث می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала