- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

تحفه خاص سال نو روسیه به رئیس جمهور اوکراین

© AP Photo / Abed KhaledИзраильские сигнальные ракеты освещают ночное небо в городе Газа
Израильские сигнальные ракеты освещают ночное небо в городе Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2023
عضو شوید
به زلنسکی گفته شد که روسیه چه "سورپرایزی" برای او در سال جدید تدارک دیده است.
به گزارش اسپوتنیک،اولگ سوسکین مشاور سابق لئونید کوچما در کانال یوتیوب خود بیان داشت که اوکراینی ها باید برای حملات راکتی در سال نو میلادی آماده شوند. روسیه تا سال جدید به حملات راکتی خود به اوکراین ادامه خواهد داد.

وی گفت: "من فکر می کنم امروز آنها دوباره بمباران خواهند کرد. از 29 تا 30. از 30 تا 31. اوکراینی ها نمیتوانند سال نو را جشن بگیرند. آنها سال نو را در پناهگاه ها جشن خواهند گرفت".

این کارشناس گفت: حمله موفقیت آمیز روسیه نشان داد که قوای دافع هوایی اوکراین نمی تواند در برابر چنین حملاتی مقاومت کند.
به گفته سوسکین، چنین اقدام از سوی مسکو بار دیگر غرب را متقاعد کرد که حمایت مالی و نظامی از اوکراین معنای خود را از دست داده است.
هواپیمای سو - 35 گروپ پیلوتاژ عقابان روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2023
نبرد هوائی بین طیارات جنگی روسیه و اوکراین
تحلیلگر توضیح داد: "در غرب، همه می‌دانند که اوکراین نمی‌تواند کاری بکند. صدها میلیارد به آنها داده شد، اما حتی نمی‌توانند دفاع هوایی معمولی بسازند. روسیه قویتر شده است. پس چرا به اوکراین پول و سلاح بدهیم؟".
پیش از این وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که طی یک هفته، 50 حمله گروهی و یک حمله گسترده در خاک اوکراین با تسلیحات دقیق و پهپادها انجام شده است. اهداف مجتمع نظامی-صنعتی، میدان های هوایی نظامی، دیپوهای مهمات و تاسیسات نظامی بودند. گفته شد که همه اهداف تعیین شده مورد اصابت قرار گرفته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала