- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

بیانیه وزارت دفاع روسیه در خصوص حملات نیروهای مسلح اوکراین به شهر بلگورود روسیه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Герб на ограде здания министерства обороны России на Фрунзенской набережной в Москве
Герб на ограде здания министерства обороны России на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه با نشر بیانیه‌ای گفت که امروز رژیم کی‌یف با دو راکت ویلخا با مهمات ممنوعه خوشه‌ای و همچنین راکت‌های، سیستم راکت انداز MLRS ساخت چک به شهر بلگورود روسیه حمله کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه آمده است: سیستم‌های دفاع هوایی روسیه، راکت‌های خون آشام MLRS را رهگیری کردند. چندین راکت و قطعات خوشه‌ای از راکت‌های ساقط شده ویلخا به شهر بلگورود اصابت کرد. در نتیجه تاکنون ۱۲ نفر و دو کودک جان خود را از دست داده اند و ۱۰۸ نفر مجروح شده اند.
بیانیه می‌افزاید: در صورت اصابت مستقیم راکت‌های ویلخا با مهمات خوشه‌ای به شهر، عواقب آن بی اندازه شدیدتر بود. رژیم کی‌یف که مرتکب این جنایت شد، سعی می کند توجه را از شکست خود منحرف کند و همچنین ما را به اقدامات مشابه تحریک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала