امریکا استفاده از تسلیحات هستوی را برای "متوقف کردن" روسیه ممکن می داند

© Fotolia / TwindesignerЯдерный взрыв
Ядерный взрыв - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2023
عضو شوید
ری مک گاورن، تحلیلگر سابق سیا طی مصاحبه ای با کانال یوتیوب Judging Freedom اظهار داشت: تنها راه برای رهبران ایالات متحده امریکا جهات پنهان کردن شکست خود در اوکراین و پیروزی در انتخابات، استفاده از یک بمب هستوی "کوچک" است
به گزارش اسپوتنیک، این کارشناس گفت، اوکراین باید متوجه شود که در درگیری شکست خورده و بسیج 500 هزار نفر دیگر قادر به انجام کار جدیدی نخواهند بود. با این حال، انتخابات در ایالات متحده نزدیک است و کاخ سفید باید "پیروزی" خود را در اوکراین نشان دهد و مک گاورن معتقد است که تنها یک راه برای انجام این کار وجود دارد.
وی افزود: "یک احمق در پنتاگون یا کاخ سفید ظاهر می شود و می گوید: "آقای رئیس جمهور، تنها راه برای نشان دادن جدیت ما به روسیه وجود دارد و آن استفاده از یک بمب هستوی کوچک است." این ممکن است تنها یک دهم اندازه چیزی باشد که ما در هیروشیما استفاده کردیم. بیائید آن را انجام دهیم. آنها متوقف می شوند، ما خود را از شکست در انتخابات نجات می دهیم و سپس با بقیه برخورد می کنیم.
مک گاورن معتقد است که جنرال ها جو بایدن، رئیس جمهور امریکا را متقاعد خواهند کرد که چنین اقدامی منجر به تشدید تنش و خارج شدن اوضاع از کنترل نخواهد شد.
علاوه بر این، به گفته این کارشناس، جیک سالیوان، مشاور رئیس جمهور امریکا و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، که شخصاً علاقه مند هستند در این انتخابات شکست نخورند و توسط دولت جدید محکوم نشوند، در این روند مشارکت خواهند داشت.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در 5 نوامبر 2024 برگزار شود. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دارای محبوبیت آشکار در انتخابات مقدماتی جمهوری‌ خواهان است. انتظار می رود جو بایدن، رئیس جمهور کنونی امریکا در مقابل وی قرار بگیرد.
بر اساس نظرسنجی ها، ترامپ برای پیروزی در سال 2024 موقعیت خوب دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала