خبر غیرمنتظره به زلنسکی؛ روسیه اوکراین را فلج می‌کند

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2023
عضو شوید
نشریه اسلواکی: روسیه به زودی تمام اوکراین را فلج خواهد کرد و قلمروهای بیشتری را آزاد خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اسلواکی پراودا در مطلبی نوشت: ارتش روسیه می تواند با تصرف مناطق سرزمین های جدید در منطقه عملیات نظامی ویژه اوکراین را فلج کند.
در این مقاله آمده است: "اگر غرب به کمک به اوکراین و افزایش تولیدات دفاعی خود ادامه ندهد، شاهد خواهیم بود که روسیه کنترل مناطق بیشتری را در دست گرفته و اوکراین را فلج خواهد کرد".
به گفته توماس جانلیوس، دانشمند علوم سیاسی، درگیری مسلحانه عملا متوقف شده است. ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین با یک سیستم دفاعی قدرتمند ساخته شده توسط مسکو مواجه شد.
Президент Украины Владимир Зеленский выступает на саммите НАТО в Вильнюсе 12 июля 2023 года. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2023
افسر سابق اطلاعاتی آمریکا: زلنسکی به "آدولف هیتلر در پناهگاه برلین" تبدیل شده است
این کارشناس معتقد است: "جامعه روسیه قبلاً سازگار شده است و اقتصاد این کشور به طور کلی عملکرد خوبی دارد. این وضعیت را می توان نقطه عطفی دانست و این نقطه عطف به نفع کرملین است.
وی افزود:ارتش اوکراین به مدت پنج ماه تلاش کرد تا در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپروژیا حمله کند و کندک های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد پرتاب کند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 5 اکتبر در جلسه باشگاه گفتگوی بین المللی والدای گفت که از 4 جون تاکنون، دشمن بیش از 90 هزار نفر، 557 تانک و تقریبا 1900 دستگاه زرهی را از دست داده است. او تاکید کرد که ضد حمله اوکراین در واقع شکست خورد.
والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین این وضعیت را برای کی یف یک بن بست خواند. وی در مقاله ای برای مجله اکونومیست نوشت که ارتش اوکراین به احتمال زیاد در جبهه به "پیشرفت عمیق و زیبا" دست نخواهد یافت.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، به نوبه خود خاطرنشان کرد که هر چه زودتر مقامات کی یف بفهمند که هیچ شانسی برای دستیابی به موفقیت در میدان جنگ وجود ندارد، زودتر چشم‌اندازهایی برای حل و فصل اوضاع باز خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала