بایدن در صدر فهرست بازندگان اصلی سیاست سال آمریکا قرار گرفت

© AP Photo / Evan Vucciبایدن در صدر فهرست بازندگان اصلی سیاست سال آمریکا
بایدن در صدر  فهرست بازندگان اصلی سیاست سال آمریکا   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2023
عضو شوید
: نتایج نظرسنجی‌های اولیه منجر به چشم‌انداز تیره‌ای برای انتخاب مجدد بایدن در چند هفته گذشته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن رئیس‌جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا، در فهرست برترین بازندگان سیاسی این کشور در سال 2023 که توسط فاکس نیوز تهیه شده است، قرار گرفت.
این مقاله خاطرنشان می کند که "فرمانده کل هشتاد ساله" و رئیس جمهور این کشور که در سال 2023، با تحقیقات استیضاح روبرو شدف همچنان در پایین ترین رده در میان رای دهندگان قرار دارد.
در این مقاله آمده است: "با وجود اینکه بایدن در طی سفر هایش در سرتاسر کشور، پیروزی‌های کلیدی را تبلیغ کرده است، او همچنان در تلاش است تا رأی‌دهندگان را متقاعد کند که آماده است چهار سال دیگر در کاخ سفید بماند".
بایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2023
کاهش سطح محبوبیت بایدن بازهم رکورد خورد
فاکس نیوز می نویسد، بایدن علاوه بر سوالاتی در مورد سن خود و مزایای داشتن کامالا هریس به عنوان معاون رئیس جمهور کشور، با خشم فزاینده ای به دلیل حمایت از اسرائیل در جنگ با حماس مواجه شد.
در این مقاله آمده است: "نظرسنجی‌های اولیه منجر به چشم‌انداز تیره‌ای برای انتخاب مجدد او در چند هفته گذشته شده است".
گفتنی است میزان محبوبیت شغلی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در میان آمریکایی ها به پایین ترین سطح کاهش یافته است؛ بر اساس نظرسنجی دانشگاه مونموث، تنها 34 درصد از رای دهندگان از رهبر ایالات متحده حمایت می کنند که این "پایین ترین سطح در نظرسنجی های دانشگاهی از زمان روی کار آمدن بایدن است".
این دانشگاه اعلام کرد: "نظر عمومی در مورد عملکرد شغلی بایدن در حال حاضر 34 درصد است و 61 درصد عملکرد شغلی او را تایید نمی کنند که پایین ترین سطح در نظرسنجی های دانشگاهی از زمان روی کار آمدن او است".
همانطور که این گزارش می گوید، محبوبیت بایدن هم در میان حامیان دموکرات و هم در میان رای دهندگانی که هیچ حزبی را ترجیح نمی دهند رو به کاهش است و در میان رای دهندگان جمهوری خواه، تنها 5 درصد از رهبر آمریکا حمایت می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала