امریکا نباید با روسیه از موضع قدرت درباره ای اوکراین گفت و گو کند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Большой Кремлевский дворец, Благовещенский собор и Колокольня Ивана Великого на территории Московского Кремля
Большой Кремлевский дворец, Благовещенский собор и Колокольня Ивана Великого на территории Московского Кремля  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2023
عضو شوید
یک نویسنده ای امریکایی نوشته است، که غرب تنها با کنار گذاشتن موضع قدرت خود با روسیه می تواند به توافق برسد.
به گزارش اسپوتنیک، مجله امریکایی Responsible Statecraft می نویسد، که غرب باید از تلاش برای گفت و گو با روسیه از موضع قدرت دست بردارد، در غیر این صورت خطر تکرار اشتباهات گذشته وجود دارد.
نویسنده مقاله می گوید: "باید تاریخ را به یاد آورد و سعی نکرد برای تحقیر و سرکوب با این کشور (روسیه) صحبت کرد تا از بروز درگیری جلوگیری شود".
Money - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2023
پیشنهاد امریکا برای انتقال دارایی های روسیه به کیف
او خاطرنشان می کند، که با ادامه درگیری در غرب، از کمک به کی یف خسته شده است و دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری، در صورت انتخاب دوباره، به طور کلی وعده می دهد که در یک روز به تقابل پایان دهد. با این وجود، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، موضع آشتی ناپذیری در مورد موضوع مذاکرات اتخاذ کرد، اگرچه زمان به نفع کیف نیست. اما ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین طبق برنامه پیش نرفت و آنطور که انتظار می رفت به پایان نرسید.
این نشریه می نویسد، که اوکراین به کمک غرب وابسته است و هیچ کس نمی تواند دقیقاً تضمین کند که تعهدات آن چقدر قوی است.
نویسنده نتیجه می‌گیرد، که غرب در تلاش برای برقراری ارتباط با روسیه از موضع قدرت اشتباه کرد، زیرا تنها تلاش صادقانه برای ایجاد یک موازنه قدرت جهانی که واقعیت‌های دنیای مدرن را در نظر بگیرد به صلح و ثبات پایدار منجر می‌شود.
کرملین بارها تاکید کرده است، که هرگز گفتگو با کیف را رد نکرده است. اما، همانطور که دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه اشاره کرد، در حال حاضر هیچ پیش نیازی برای این کار وجود ندارد، زیرا حرکت به سوی صلح هم از سوی کی‌یف و هم از سوی غرب جمعی کاملاً منتفی است. به گفته وی، تنها در صورتی وضعیت می تواند به سوی مسالمت آمیز حرکت کند که وضعیت بالفعل و واقعیت های جدید در نظر گرفته شود و همه خواسته های مسکو به خوبی شناخته شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала