اسلواکی: اوکراین با همه ای جنگ افزارهای جهان هم توانایی شکست روسیه را ندارد

© Screenshot: Facebook / Robert FicoБывший премьер-министр Словакии Роберт Фицо
Бывший премьер-министр Словакии Роберт Фицо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2023
عضو شوید
نخست‌وزیر اسلواکی گفت: هیچ راه‌حل نظامی برای درگیری در اوکراین وجود ندارد و حتی با پشتیبانی غرب، کی‌یف نمی‌تواند بر روسیه چیره شود.
به گزارش اسپوتنیک، در زمانی که مسئولان غربی چشمان خود را به سوی "خاورمیانه" دوخته اند، روبرت فیتسو، رئیس جدید دولت اسلواکی به وعده‌هایی که آنها در آغاز عملیات نظامی روسیه در کی‌یف داده بودند، اشاره کرد.
او گفت: پیش از این جهان متقاعد شده بود که با کمک پول و سلاح می توان روسیه را نابود کرد، اما این استراتژی کارساز نبود و اکنون برتری در جانب روسیه است.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزارت دفاع روسیه: 36 پهپاد اوکراینی را در یک شبانه روز سرنگون کردیم
فیتسو تاکید کرد، که روسیه کریمه، دونتسک و لوهانسگ را ترک نخواهد کرد. وی همچنین از کشورهای اروپایی خواست ارسال سلاح به کی یف را متوقف کنند.
روبرت فیتسو یادآور شد: "اندکی پس از آغاز جنگ، دو فرصت برای مذاکرات صلح وجود داشت. اوکراین همچنین آماده امضای قرارداد با روسیه بود. اما سپس آنها ولودیمیر زلنسکی (رئیس‌جمهوری اوکراین) را از امضای توافقنامه صلح منع کردند".
وی اشاره می‌کند، که مذاکرات استانبول در مارچ ۲۰۲۲ می‌توانست به وضعیت بی‌طرفی اوکراین منجر شود. سپس قدرت‌های غربی به کی‌یف دستور دادند که نبرد را ادامه دهد.
از نظر فیتسو، "راه‌حل نظامی وجود ندارد" و غرب باید بپذیرد که "اوکراین نیروی کافی نظامی برای معکوس کردن وضعیت را در اختیار ندارد" و اوکراین در انجام ضد حمله "ناتوان" است.
.او ادامه می‌دهد: "ما می‌توانیم همه سلاح‌های دنیا، همه پول را (در اوکراین) بریزیم، اما روسیه هرگز از نظر نظامی شکست نخواهد خورد. ما اکنون از ۲۰۲۳ به ۲۰۲۴ می‌رویم و خواهیم دید که روسیه شروع به دیکته‌کردن شرایط حل‌وفصل این درگیری خواهد کرد"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала