کرملین: پذیرش اوکراین در اتحادیه اروپا سیستم داخلی اروپا را تضعیف خواهد کرد

© iStock.com / Sergey SokolnikovМосковский Кремль
Московский Кремль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2023
عضو شوید
سخنگوی رسانه ای رئیس جمهور روسیه گفت: پذیرش اوکراین در اتحادیه اروپا، صرف نظر از مشکلات ارضی آن، کل سیستم داخلی اروپا را تضعیف خواهد کرد، اتحادیه اروپا فرو خواهد پاشید و سران هوشیار این را درک می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت: پیش از این، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان، در اظهار نظر درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای آغاز مذاکرات با اوکراین برای پیوستن به جامعه، این سوال را مطرح کرد که آیا بروکسل قصد دارد آن را همراه با مناطق آزاد شده و ارتش روسیه مستقر اندازه و جمعیت فعلی اوکراین در آنجا بپذیرد یا خیر و خواستار آغاز شفاف سازی این موضوع شد.
Флаги на здании Бундестага в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
برلین از تحویل اوکراینی ها به کیف برای بسیج خودداری کرد
پسکوف در پاسخ به این پرسش که آیا مسکو نگران مرزهایی است که اوکراین در آن قرار است به اتحادیه اروپا بپیوندد و آیا ادعاهایی درباره ای چهار منطقه جدید روسیه وجود خواهد داشت، گفت: "حرف های زیادی وجود دارد، اما البته واقع بینانه است که کشوری مانند اوکراین را بدون در نظر گرفتن مشکلات ارضی آن به اتحادیه اروپا بپذیرید. این به سادگی کل سیستم اتحادیه اروپا را تضعیف می کند. و سران هوشیار درک می کنند. که این باری خواهد بود که اتحادیه اروپا به سادگی نمی تواند آن را بردارد و اتحادیه اروپا فرو خواهد پاشید".
وی افزود: "اروپایی‌ها درک خود از جدی بودن این مشکل را با حجم زیادی از بحث پنهان می‌کنند".
پسکوف خاطرنشان کرد: "آنها در این امر متخصص هستند. همه پرسی درباره ای ورود مناطق جمهوری خلق دونتسک، جمهوری خلق لوهانسگ، خرسون و زاپروژیا به فدراسیون روسیه در 23 تا 27 سپتمبر 2022 برگزار شد. بر اساس نتایج پردازش 100٪ آرا در جمهوری خلق دونتسک، 99.23٪ از رای دهندگان به نفع پیوستن به فدراسیون روسیه، در جمهوری خلق لوهانسگ - 98.42٪، در منطقه خرسون - 87.05٪، در منطقه زاپروژیا - 93.11٪ رای دادند. . در 30 سپتمبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کرملین درباره نتایج این همه پرسی صحبت کرد و پس از آن توافق نامه هایی را با سران آنها درباره ای پذیرش مناطق به روسیه امضا کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала