- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع روسیه: نیروهای هوابرد از پهپادها برای رساندن جنگ افزارها به خط مقدم کار می گیرند + ویدیو

© Depositphotos.com / crazymediaПилот в окружении дронов
Пилот в окружении дронов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت، که چتربازان روسی گروه نیروهای جنوب از پهپادهای پرتاب کننده بار برای رساندن مهمات و تجهیزات به سربازان روسی در خطرناک ترین مناطق خط مقدم کار می گیرند.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گزارش داد: "در هنگام پدافند فعال، یگان های هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوابرد گروه نیروهای جنوب، افزون بر انجام شناسایی هوایی، نابود کردن پرسنل و تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین، به عنوان وسیله ای برای رساندن آب، غذا، ارتباطات و مهمات نیز کار گرفته می شوند. به یگان‌های تقویتی که نخستین خط دفاعی را در مقابل تشکیلات اوکراینی نگه می‌دارند که سعی در شکستن سنگرهای ما دارند".
این وزارت افزود، که تحویل آب، غذا، ارتباطات و مهمات تنها در صورتی انجام می شود که تحویل آنها از طریق حمل و نقل متعارف در معرض خطر باشد، زیرا جاده های دسترسی می تواند توسط توپخانه دشمن شلیک شود. علاوه بر این، اخیرا واحدهای اوکراینی به طور فعال از پهپادهای FPV بر روی هر وسیله نقلیه ای که در جهت مواضع جلو حرکت می کند استفاده می کنند. یک خدمه پهپاد می تواند روزانه چندین ده سورتی پرواز انجام دهد و همه چیز لازم را به چتربازان در خط مقدم برساند.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد: "اپراتور کوادکوپتر که محموله ای را از آن معلق کرده بود، از موقعیت شروع در عقب ما بلند شد و پس از رسیدن از طریق هوایی به نقطه مشخصی، آب، غذا، تجهیزات ارتباطی و مهمات را با موفقیت به واحدهای تثبیت پیشرفته ما که در اولین نقطه خط دفاعی قرار داشت رها کرد".
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری 2022 عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "پشتیبانی از افرادی که به مدت هشت سال از سوی رژیم کیف مورد آزار و نسل کشی قرار گرفته اند" خواند. وی گفت، که برای دستیابی به این هدف، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" و محاکمه همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین در برابر غیرنظامیان" در دونباس هستند، انجام شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала