- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نابود شدن خودروهای زرهی با فرماندهان نیروهای مسلح اوکراینی با یک هاوان هدایت شونده ای روسی + ویدیو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Боевая машина БМП-3 1-й Танковой армии ЗВО на Сватовском направлении
Боевая машина БМП-3 1-й Танковой армии ЗВО на Сватовском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2023
عضو شوید
یک هاوان رومینگ خودروهای زرهی با فرماندهان نیروهای مسلح اوکراین را در جهت کوپیانسک نابود کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت، که خدمه های یک هاوان "رومینگ" از واحد شناسایی گروه نیروهای "غرب" دو خودروی زرهی را به همراه ستاد فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین در جهت کوپیانسک نابود کردند.
Флаги на здании Бундестага в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
برلین از تحویل اوکراینی ها به کیف برای بسیج خودداری کرد
وزارت دفاع گزارش داد: "حرکت دو خودرو با افسران نیروهای مسلح اوکراین شناسایی شد. برای نابودی هدف ها، یگان شناسایی گروه نیروهای "غرب" از سلاح های آتشین خود استفاده کرد. خدمه های هاوان، هاوان 120 میلی متری 2B11 "رومینگ" به سرعت به محل شلیک رسیدند و با کمک یک نقطه یابی خودروهای زرهی را که سربازان نیروهای مسلح اوکراین در آن بودند نابود کردند".
مشخص شده است که چنین کارهای رزمی در جهت کوپیانسک به طور مداوم انجام می شود. اهداف کوچک عمدتاً وانت زرهی و موتر دائماً شناسایی می شوند: وظیفه این است که دشمن را در تنش دائمی نگه دارید.
لودر با علامت تماس "آلتان" گفت: "ما خدمه ای داریم که در یک پست دیده بانی هستند و با استفاده از پهپاد شناسایی انجام می دهند. وقتی آنها اهدافی را پیدا می کنند، بلافاصله دستورات و مختصات را به ما می دهند و ما بیرون می رویم و روی آنها کار می کنیم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала