- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

رئیس ستاد کل روسیه: نیروهای مسلح روسیه در حال گسترش منطقه کنترل در همه جهات هستند

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы ВС РФ на боевой машине пехоты БМП-3 в зоне спецоперации на Запорожском направлении
Бойцы ВС РФ на боевой машине пехоты БМП-3 в зоне спецоперации на Запорожском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2023
عضو شوید
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه گفت: نیروهای مسلح روسیه در حال گسترش کنترل منطقه نظامی شمالی هستند، دشمن نمی تواند به جلو حرکت کند.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال والری گراسیموف رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه و معاون نخست وزیر دفاع گفت: "نیروهای روسی در منطقه عملیات نظامی ویژه با موفقیت در حال انجام یک دفاع فعال، گسترش مناطق کنترل هستند، دشمن به دلیل آسیب آتش مداوم قادر به پیشروی نیست".
Украинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
فاش شدن تلفات سنگین نیروهای اوکراینی از سوی روزنامه ای آلمانی
گراسیموف در نشست توجیهی وابسته‌های نظامی خارجی درباره نتایج فعالیت‌های وزارت دفاع روسیه در سال 2023 گفت: "نیروهای روسی با موفقیت در حال انجام یک دفاع فعال هستند و با اطمینان مواضع خود را در امتداد کل خط تماس رزمی حفظ می کنند و دائماً مناطق کنترل را در همه جهات گسترش می دهند. دشمن به طور مداوم مورد اصابت آتش قرار می گیرد و مانع حرکت او به جلو می شود".
وی تاکید کرد که پرسنل نظامی روسیه در سخت ترین شرایط جنگی شجاعانه و قاطعانه عمل می کنند و وظایف محوله را به نحو احسن انجام می دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала