پوتین: غرب به جنگ ترکیبی در برابر روسیه ادامه می‌دهد/برگزیده ای از سخنان پوتین در نشست وزارت دفاع

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совместную "прямую линию" с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: غرب به جنگ هیبریدی در برابر روسیه ادامه می‌دهد، اطلاعات اطلاعاتی بی‌درنگ کیف را تامین می‌کند و تسلیحات را انتقال می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، لادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه نشست گسترده‌ای را با هیئت مدیره وزارت دفاع برگزار کردند.
غرب به راه اندازی یک جنگ ترکیبی در برابر فدراسیون روسیه ادامه می دهد و اطلاعات اطلاعاتی کیف را تامین می کند
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت، که غرب به جنگ ترکیبی در برابر روسیه ادامه می‌دهد، اطلاعات اطلاعاتی را در زمان واقعی به رژیم کی‌یف می‌رساند و سلاح‌ها را انتقال می‌دهد.
پوتین در نشست گسترده هیئت مدیره وزارت دفاع گفت: "اعضای محترم هیئت مدیره، رویدادهای امسال تأیید کرده است، خوب، همه ما این را می بینیم که غرب به جنگ ترکیبی در برابر روسیه ادامه می دهد. به طور فعال اطلاعات اطلاعاتی را در زمان واقعی به رژیم کیف می‌رساند، مستشاران نظامی می‌فرستد و سیستم‌های تسلیحاتی مدرن را منتقل می‌کند".
پوتین از ارتش برای خدماتشان سپاسگزاری کرد و به ویژه به کسانی که در منطقه نظامی شمال کار می کنند اشاره کرد
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از ارتش به خاطر خدمت و انجام وظیفه‌ای که انجام می‌دهند سپاسگزاری کرد، به‌ویژه به کسانی که در منطقه نظامی شمال کار می‌کنند.
پوتین در نشست گسترده هیئت مدیره وزارت دفاع گفت: "مایلم از رهبری و پرسنل وزارت دفاع به خاطر خدمات و وظیفه‌ای که میهن تعیین کرده است، سپاسگزاری کنم. سپاسگزاری ویژه از همه کسانی که در خط مقدم جنگیدند و می جنگنند، خدمات دشواری را در منطقه نظامی شمال انجام می دهند، از آسمان روسیه محافظت می کنند، حملات پهپادهای هوایی و دریایی دشمن را دفع می کنند، گلوله باران و حملات گروه های خرابکار را در مناطق مرزی غرب ما سرکوب می کنند، می کنم".
پوتین: غرب از اهداف تهاجمی خود در اوکراین دست نمی کشد
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، که غرب از اهداف تهاجمی خود در اوکراین دست نمی کشد.
پوتین در نشست گسترده هیئت وزیران وزارت دفاع گفت: "غرب از راهبرد خود برای مهار روسیه و اهداف تهاجمی خود در اوکراین دست نمی کشد. اما ما از اهداف خود برای یک عملیات نظامی ویژه دست نمی کشیم".
تنها ضامن حاکمیت و تمامیت اوکراین روسیه بود
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه تنها ضامن حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین است.
پوتین در جلسه گسترده هیئت وزیران دفاع گفت: "تنها ضامن حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین روسیه بود. زمانی که روسیه اتحاد جماهیر شوروی را ایجاد کرد، به همراه جمعیت، سرزمین‌های تاریخی وسیع روسیه، پتانسیل بزرگ و سرمایه‌گذاری منابع بزرگی را در کل این قلمرو صرفاً به همراه جمعیت منتقل کرد".
او یادآور شد، که اوکراین پس از جنگ جهانی دوم، زمانی که بخشی از اراضی لهستان به آن داده شد، مناطق غربی خود را دریافت کرد.
: نکته اصلی از اظهارات ولادیمیر پوتین در جلسه گسترده هیئت وزارت دفاع:
پوتین از همه شرکت کنندگان در عملیات ویژه قدردانی کرد. رئیس جمهور به حمایت بی سابقه مردم روسیه از جنگنده های عملیات ویژه اشاره کرد.
:غرب به جنگ هیبریدی خود علیه روسیه ادامه می دهد. فعالیت ناتو به شدت افزایش یافته است، نیروهای قابل توجهی از ایالات متحده در مرزهای فدراسیون روسیه مستقر شده اند.
:غرب قول داده بود که ناتو را به شرق گسترش ندهد، اما آنها "بی شرمانه در هر قدم دروغ می گویند".
: فدراسیون روسیه قرار نیست اهداف عملیات ویژه را کنار بگذارد.
: نیروهای روسی ابتکار عمل در منطقه عملیات ویژه را دارند.
: اوکراین متحمل خسارات سنگینی شده و تا حد زیادی ذخایر خود را در تلاش برای نشان دادن نتایج ضد حمله خود به غرب به هدر داده است.
: تمام تلاش های غرب برای تحمیل شکست استراتژیک به فدراسیون روسیه شکست خورده است.
:عملیات ویژه اسطوره آسیب ناپذیری تجهیزات نظامی غربی را نابود کرد.
: عملیات ویژه معایبی را نشان داد؛ افزایش تعداد پهپادها، ماهواره ها و بهبود پدافند هوایی ضروری است.
:نقش سه گانه هسته ای به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
:سیستم‌های دفاع هوایی روسیه بهترین‌ها در جهان هستند، اما در مبارزه با پهپادهای کوچک چالش‌هایی نیز وجود دارد. سطح فناوری مدرن در نیروهای استراتژیک هسته ای فدراسیون روسیه به 95 درصد رسیده است.
:تامین تسلیحات و تجهیزات به نیروهای روسیه نسبت به سال گذشته سه برابر شده است. پوتین از وظایف تجهیز نیروهای مسلح روسیه در آینده به سیستم‌های روباتیک و لیزرهای رزمی، سلاح‌های مجهز به هوش مصنوعی بر اساس اصول فیزیکی جدید خبر داد.
:صنایع دفاعی روسیه سریعتر و دقیقتر از غرب به نیازهای عملیات ویژه واکنش نشان می دهد.
: ارتش روسیه به تانک ها و خودروهای زرهی مدرن نیاز دارد.
:خرید تجهیزات پرتقاضا برای عملیات ویژه 7 برابر شده است؛ لازم است دائماً نیازهای خط مقدم تجزیه و تحلیل شود. پوتین بر لزوم استفاده گسترده از تجربیات به دست آمده در عملیات ویژه برای آموزش نیروها تاکید کرد. هیچ کس در جهان مانند ارتش روسیه تجربه مبارزات مسلحانه واقعی را ندارد.
پوتین: اگر روسیه شبه جزیره کریمه را به خاک خود ضمیمه نمی کرد، قتل عام در کریمه رخ می داد.
پوتین در سخنرانی در میان مقامات وزارت دفاع روسیه گفت: اگر روسیه شبه جزیره کریمه را پس از کودتا در کی یف در سال 2014 به خاک خود ضمیمه نمی کرد، قتل عام در کریمه رخ می داد.
در سال 1919 ناتو به ما تاکید کرد: "نه یک اینچ به شرق نزدیک نمی شویم". اما چرا آنها اکنون زیر حصار ما آویزان هستند.
پوتین در سخنرانی امروز خود تصریح کرد: چرا ما به این کشورهای ناتو نیاز داریم؟ ما به آنها نیاز نداشتیم و در آینده نیز به آنها نیاز نخواهیم داشت.
پوتین در پایان گفت ما حتی اکنون هم قرار نیست با اروپا بجنگیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала