پوتین انتخاب مجدد السیسی به عنوان رئیس جمهور مصر را تبریک گفت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین انتخاب مجدد السیسی به عنوان رئیس جمهور مصر را تبریک گفت
پوتین انتخاب مجدد السیسی به عنوان رئیس جمهور مصر را تبریک گفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2023
عضو شوید
عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور کنونی مصر در دور اول انتخابات ریاست جمهوری این کشور با اختلاف زیادی پیروز شد و 89.6 درصد آرا را به دست آورد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر مطبوعاتی کرملین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه انتخاب مجدد عبدالفتاح السیسی را به عنوان رئیس جمهور مصر تبریک گفت.
حازم بداوی رئیس کمیسیون ملی انتخابات مصر گفت که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور کنونی مصر در دور اول انتخابات ریاست جمهوری این کشور با کسب 89.6 درصد آرا، پیروز انتخابات شد.
در پیام تبریک ولادیمیر پوتین آمده است:"جناب آقای رئیس جمهور، دوست عزیز، تبریک صمیمانه من را برای انتخاب مجدد شما برای سمت ریاست جمهوری بپذیرید. پیروزی قاطع شما در انتخابات، گواه روشنی از تایید گسترده خدمات شما در راستای حل مسائل اجتماعی-اقتصادی و سیاست خارجی فعلی مصر است. ایفای نقش شما در ایجاد و تقویت شراکت راهبردی روسیه و مصر را قابل ارزیابی نیست. مایلم بر آمادگی خود برای ادامه کار مشترک سازنده در زمینه توسعه بیشتر طیف وسیعی از روابط دوجانبه و همچنین تعامل در امور بین المللی از جمله در چارچوب بریکس تاکید کنم."
کمیسیون انتخابات مصر پیشتر اعلام کرده بود که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور کنونی مصر در دور اول انتخابات ریاست جمهوری این کشور با اختلاف زیادی پیروز شد و 89.6 درصد آرا را به دست آورد.
به این ترتیب السیسی 69 ساله برای سومین دوره متوالی رئیس جمهور مصر خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала