- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نابود شدن پایگاه نیروهای اوکراین از سوی سامانه موشکی چندگانه ای اوراگان + ویدیو

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие артиллерийского расчета РСЗО "Ураган" вооруженных сил РФ работают по позициям ВСУ в южном секторе СВО
Военнослужащие артиллерийского расчета РСЗО Ураган вооруженных сил РФ работают по позициям ВСУ в южном секторе СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، که سامانه موشکی پرتاب چندگانه اوراگان یک پایگاه نیروهای مسلح اوکراین را در جهت کراسنولیمانسک نابود کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت، که خدمه سامانه های موشکی پرتاب چندگانه اوراگان گروه سربازان مرکز، یک پایگاه نیروهای مسلح اوکراین را در جهت کراسنولیمانسک نابود کردند.
نماینده وزارت دفاع گفت: "با دریافت مختصات هدف، خدمه سامانه دفاع موشکی اوراگان گروه مرکز به منطقه رزمی حرکت کردند. خدمه با قرار گرفتن در موقعیت شلیک، خودروی جنگی را مستقر کرده و آن را به سوی هدف نشانه گرفتند. پایگاه نیروهای مسلح اوکراین با شلیک رگبار ویران شد".
این وزارت افزود، که عملیات رزمی میلرز چند دقیقه طول می کشد: به دست آوردن مختصات، اشغال موقعیت شلیک، هدف گیری، نجات و تغییر سریع موقعیت شلیک. استفاده از "اوراگان" امکان از بین بردن هدفمند پایگاه های ذخیره مهمات، مکان هایی که تجهیزات در آنها متمرکز است و قطع کردن واحدهای ذخیره از نیروهای اصلی را می دهد.
فرمانده خدمه با علامت تماس "کیسا" گفت: "یک رؤیت برای اصابت به هدف کافی است. مواردی وجود داشت که اولین گلوله به هدف برخورد کرد و سپس تا شد. ما به پیاده نظام کمک می کنیم تا پیشروی کنند".
پیش از این، وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که در جهت کراسنولیمان، تلفات نیروهای اوکراینی بالغ بر 90 پرسنل نظامی، یک خودروی زرهی رزمی و سه خودرو نابود شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала