قصد آمریکا برای کاهش تعداد پناهندگان اوکراینی در بدل کمک واشنگتن به کی یف

© AP Photo / Efrem Lukatskyکاهش تعداد پناهندگان اوکراینی در آمریکا در ازای کمک واشنگتن به کی یف
کاهش تعداد پناهندگان اوکراینی در آمریکا در ازای کمک واشنگتن به کی یف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2023
عضو شوید
ایالات متحده می خواهد در ازای ارائه کمک های جدید به کی‌یف، شرایط ورود پناهجویان از جمله اوکراینی ها به آمریکا را تشدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، سناتور دموکرات "جو مانچین" در مصاحبه ای با سی ان ان گفت: مقامات ایالات متحده ممکن است تعداد پناهندگان اوکراینی مجاز به اقامت در خاک آمریکا را به عنوان بخشی از توافق آتی بین سناتورهای جمهوری خواه و دولت جو بایدن، در ازای کمک های جدید به کی یف، محدود کنند.
سناتور تایید کرد که طرفین در حال بحث در مورد محدودیت تعداد افراد مجاز به حضور در ایالات متحده از نظر وضعیت بشردوستانه از جمله پناهندگان از اوکراین و افغانستان هستند. او به سوال مجری پاسخ داد: "این درست است".
علاوه بر این، مانچین تأیید کرد که طرفین همچنین در مورد تشدید شرایط برای پناهجویانی که به خاک آمریکا می‌رسند و تسریع در روند اخراج مهاجران بحث می‌کنند.
وی تاکید کرد:" نمی توانی بیایی و بگویی: یکی تهدیدم کرد. من مجبور شدم به کشور شما بیایم."
این سناتور تاکید کرد که توافق آتی سنا با کاخ سفید "موضوعات را تغییر خواهد داد" و افزود که "مهاجرت های خطرناک از سراسر جهان باید متوقف شود."
پیش از این، جمهوری خواهان سنا از بررسی درخواست کاخ سفید برای بودجه برای اوکراین، اسرائیل و سایر نیازها امتناع کردند. مجلس نمایندگان نیز عجله ای برای تصویب پروژه مربوطه ندارد. هر دو مجلس کنگره باید این درخواست را تایید کنند. جمهوری خواهان در ازای امتیازاتی در مورد این لایحه، خواستار تغییر رویکردها برای حفاظت از مرز با مکزیک هستند؛ کاخ سفید هشدار داد که چند هفته باقی مانده است و پس از آن امکانات کمک به اوکراین تمام خواهد شد و هیچ تضمینی برای حمایت بیشتر وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала