کشف دستگاه شنود در دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین

CC BY-SA 4.0 / / Participation of the President in the awards ceremony on the occasion of the Day of the Air Force of the AFU (cropped, resized)کشف دستگاه شنود در دفتر فرمانده کل نیروهای اوکراینی
کشف دستگاه شنود در دفتر فرمانده کل نیروهای اوکراینی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2023
عضو شوید
رسانه های محلی به نقل از یک منبع در محافل نظامی گزارش دادند که دستگاه های شنود در دفتر فرمانده کل نیروهای اوکراینی، والری زالوژنی، پیدا شد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری RBC اوکراین در گزارشی به نقل از یک مبع نظامی نوشت:" امروز یک دستگاه شنود در دفتر والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، کشف شد.
در گزارش آمده است: " دستگاه های شناسایی شده برای خواندن اطلاعات از عناصر یک نمونه ناشناس ساخته شده اند، که اجازه نمی دهد نصب کننده این دستگاه شناسایی شود."
پیش از این تعدادی از رسانه های اوکراینی و غربی درباره درگیری احتمالی بین والری زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین و ولادیمیر زلنسکی نوشته بودند.
روزنامه نگاران واشنگتن پست خاطرنشان کردند که زالوژنی که در بین همشهریان خود محبوبیت دارد، در صورتی که زلنسکی تصمیم به شروع حرفه سیاسی بگیرد، می تواند تهدیدی برای او باشد.
روزنامه‌نگاران اظهارات اخیر زالوژنی در مورد بن‌بست در جبهه و عدم امکان "پیشرفت عمیق" سربازان اوکراینی را که زلنسکی سعی کرد آن را کنار بگذارد و گفت ارتش خسته است را یکی از نشانه‌های غیرمستقیم درگیری بین آنها دانستند. در همان زمان، مشاور رئیس دفتر زلنسکی، میخائیل پودولیاک، گفت که هیچ درگیری بین زلنسکی و زالوژنی وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала