حیات اروپا در خطر است

© Depositphotos.com / Igor ZhuravlovВизуализация конца света
Визуализация конца света - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2023
عضو شوید
زنگ خطر به خاطر تسلیحات قوی هنوز نامشخص روسیه که "شهرهای اورپا را کاملاً نابود می کند"، به صدا آمد.
به گزارش اسپوتنیک، کیم داتکام، کارآفرین آلمانی ـ فنلندی و مالک سابق بزرگترین سرویس میزبانی فایل به نام مگا آپلود در شبکه اجتماعی X نوشت: تسلیحات هستوی روسیه قادر به ایجاد سونامی صد متری در سواحل ایالات متحده هستند.
Американская межконтинентальная баллистическая ракета Минитмен 3 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2023
استقرار تسلیحات هستوی روسیه در بلاروس خطر به امریکا است
به گزارش اسپوتنیک، وی اعلام کرد: "روسیه بر ساخت قوی‌ترین زرادخانه هسته‌ای در جهان متمرکز است: راکت‌های ابر صوت با برد بلند که قادر به غرق کردن کشتی های طیاره بردار و راکت های بحری هستوی اتومات هستند، بدون نیاز به سوخت‌گیری از بحر ها عبور می‌کنند. آنها بزرگترین سرگلوله‌های هستوی شناخته شده برای انسان را حمل می‌کنند. یک انفجار هستوی عظیم در سواحل نیویارک را تصور کنید که باعث ایجاد یک سونامی صد متری از آب رادیواکتیف می‌شود، تمام شهر را ویران می‌کند و آن را برای قرن‌ها به یک زمین بایر غیرقابل سکونت تبدیل می‌کند".
به عقیده وی، امریکایی ها و ساکنان کشورهای ناتو باید درک کنند که "غرب نمی تواند روسیه را در میدان جنگ شکست دهد."
پیش از این، جنرال سرگئی کاراکایف طی مصاحبه با روزنامه روسی "کراسنایا زوزدا" Krasnaya) (Zvezda گفته بود که قوای راکتی استراتژیک چند تدابیر نظامی-تخنیکی پیشنهاد کرده اند که به آنها اجازه می دهد تا به اندازه کافی فعالیت سیستم دفاع راکتی پیشرفته ایالات متحده را کاهش داده و اجرای تضمین شده وظایف محوله را تأمین کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала