امریکا درباره توافق عجولانه اوکراین بحث نخواهد کرد

© AP Photo / Jose Luis MaganaЧлен Палаты представителей Майк Джонсон выступает в Вашингтоне, США
Член Палаты представителей Майк Джонсон выступает в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2023
عضو شوید
مایک جانسون: رئیس مجلس نمایندگان امریکا در مورد توافق شتابزده بین جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها در سنا اوکراین بحث نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان امریکا درباره پیام ناشی از قصد سنا برای ادامه مذاکرات در تعطیلات کریسمس گفت: در شبکه‌های اجتماعی گفت: "در حالی که این کار باید ادامه یابد، اتاق منتظر دریافت و بحث درباره یک محصول عجولانه نخواهد بود".
جانسون تاکید کرد که از اولین روز خود به عنوان سخنگوی، هرگز به وضوح کاخ سفید و چاک شومر رهبر دموکرات ها در سنا، نیاز به حفاظت از سرحدات امریکا را موضوع اولویت اعلام نکرده و فقط بعد از درگیر "حفاظت از یک کشور دیگر" مهم شده است.
وی افزود: به دلایلی، دولت (جو) بایدن تصمیم گرفته است دراین هفته صبر کند تا حتی مذاکرات با کانگرس در مورد موضوع سرحدات را آغاز کند.
پیش از این، چاک شومر، رهبر اکثریت دموکرات در سنا، اعلام کرد که سناتورهای امریکایی تصمیم گرفتند تعطیلات را به تعویق بیاندازند تا به کار بر روی تخصیص بودجه اضافی از جمله کمک به اوکراین ادامه دهند. مجلس نمایندگان، جایی که اپوزیسیون جمهوریخواه اکثریت را در اختیار دارد، قصد دارد تنها در جنوری به کار خود بازگردد.
Кандидат в президенты США Вивек Рамасвами. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2023
نامزد ریاست جمهوری امریکا: اوکراین باید مناطق شرقی را واگذار کند
پیش از این، جمهوری خواهان سنا را از بررسی درخواست کاخ سفید برای کمک به اوکراین، اسرائیل و سایر نیازها ممانعت کردند. مجلس نمایندگان نیز عجله ای برای تصویب پروژه مربوطه ندارد. هر دو مجلس کانگرس باید این درخواست را تایید کنند. جمهوری خواهان در ازای امتیازات در این لایحه، خواستار تغییر رویکردها برای حفاظت از سرحدات با مکسیکو هستند؛ کاخ سفید هشدار داد که چند هفته باقی مانده است، پس از آن، امکانات کمک به اوکراین تمام خواهد شد وهیچ تضمین هم وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала