مقایسه وضعیت اوکراین با غزه قابل ارزیابی نیست

© AFP 2023 / Mohammed AbedПоследствия израильских авиаударов по Газе
Последствия израильских авиаударов по Газе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2023
عضو شوید
پوتین در مورد مقایسه وضعیت در اوکراین و غزه: در منطقه عملیات خاص نظامی چنین چیزی وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، دکتر هشام الغنام، دانشمند علوم سیاسی سعودی و مدیر عمومی مطالعات استراتژیک و برنامه های امنیت ملی در دانشگاه علوم امنیتی نایفا عرب، به نظر شما چه تفاوت های بین وضعیت اوکراین و نوار غزه آشکارتر است؟
هشام الغنام رئیس جمهور پوتین درپاسخ گفت. رسانه های غربی از 10 هزار تلفات غیرنظامی در اوکراین در طول تقریبا 22 ماه جنگ صحبت کردند. در نوار غزه تقریبا دو برابر شد، این تعداد در نوار غزه در دو ماه بناها را هدف قرار داد: جاده ها، مکاتب، شفاخانه ها، استیشن ها و مخازن آب. مناطق غیرنظامی را به طور کامل ویران کرد. کشته و زخمی کودکان و زنان 2/3 تلفات در نوار غزه را تشکیل می دهند. به گفته بسیاری از تحلیلگران، بمباران نوار غزه توسط اسرائیل از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون دیده نشده است. بنابراین بله، اختلافات بین اوکراین و غزه فاحش است. شفاخانه روسیه در غزه ناامن می داند. شما این موضع را چگونه ارزیاب می کنید؟
اسرائیل- کشوری است که نوار غزه را بمباران می کند. اگر اسرائیل قصد بمباران آن را داشته باشد، امن نخواهد بود. با این همه، من معتقدم که اسرائیل شفاخانه ها، مکاتب، بازارها یا مناطق مسکونی در غزه را نمی خواهد تخریب کند و موارد موجود را هدف قرار نخواهد داد. اسرائیل قصد دارد فلسطینی ها را مجبور به ترک نوار غزه کند و به همین دلیل است که آنها نمی خواهند هیچ گونه تاسیساتی را در آنجا ببینند که بتواند از زندگی فلسطینی ها حمایت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала