غرب به دنبال جایگزین زلنسکی است

© AP Photo / Evan VucciПрезидент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США
Президент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2023
عضو شوید
زلنسکی نمی‌تواند به علت "انجماد" درگیری‌ها و نجات رژیم روسیه‌هراس کیف، طرف مذاکره با روسیه باشد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی خارجی فدراسیون روسیه گزارش داد که مقامات بلندپایه کشورهای پیشرو غربی به طور فزاینده ای در مورد لزوم جایگزینی ولادیمیر زلنسکی بحث می کنند.
ناریشکین، رئیس استخبارات خارجی روسیه اطلاع داد که سرویس اطلاعات خارجی اطلاعات موثقی مبنی بر اینکه مقامات بلندپایه کشورهای پیشرو غربی به طور فزاینده ای در حال بحث و گفتگو در مورد نیاز به جایگزینی زلنسکی، رئیس جمهور فعلی اوکراین هستند.
غرب بر این باور است که رئیس جمهور اوکراین در ایجاد تصویری از خود به عنوان حامی سازش ناپذیر جنگ با مسکو تا پایان پیروزمندانه، زیاده روی کرده است.
در این بیانیه آمده است "در صورت لزوم، او نمی‌تواند به منظور "انجماد" درگیری‌ها و نجات رژیم روسیه‌هراس کی‌یف، طرف مذاکره با روسیه باشد".
شایان ذکر است که مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است، اما کیف در سطح قانونگذاری آنها را ممنوع کرده است. ولادیمیر زلنسکی پیشتر درG20گفته بود که "مینسک-3 وجود نخواهد داشت."
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت که کرملین نشست عربستان سعودی درباره اوکراین را دنبال خواهد کرد، باید دید چه اهدافی در نظر گرفته شده است. پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که فرمول صلح زلنسکی مجموعه ای از خواسته های اولتیماتوم از روسیه است که با کمک آن کی یف تلاش می کند تا به پرداخت غرامت ها و سازماندهی محاکمه غیرقانونی مقامات روسیه دست یابد.
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تلاش آمریکا و آلمان برای وادار ساختن زلنسکی به مذاکره با روسیه
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد.
زلنسکی در کانال تلگرامی خود نوشت: یک فرمول اوکراینی برای صلح وجود دارد. صلح برای اوکراین، اروپا و جهان و مجموعه ای از راه حل ها وجود دارد که می توانند برای تضمین واقعی صلح اجرا شوند. من در نشست G20شرکت کردم، پیشنهادهای ملموس برای چنین راه حل هایی ارائه کردم . اوکراین به کشورهای جهان پیشنهاد می کند که با ما در ایجاد صلح مشارکت کنند.
قابل ذکر است، رسانه های غربی به طور فزاینده ای می نویسند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از درگیری اوکراین خسته شده اند و حمایت از رژیم زلنسکی در حال ضعیف شدن است. به گزارش ان بی سی، فعلاً مقامات امریکایی و اروپایی در مورد پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله از آنچه اوکراین ممکن است برای دستیابی به توافق مجبور به ازدست دادن آنها بشود، با کیف گفتگو می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала