شبکه تروریستی اوکراین در کریمه دستگیر شد

© Photo / Facebook account of General Prosecutor of Ukraine Yuriy LutsenkoЗадержание за взятку мэра города Сколе Львовской области Владимира Москаля
Задержание за взятку мэра города Сколе Львовской области Владимира Москаля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2023
عضو شوید
عوامل اوکرائینی، حملات تروریستی را علیه سرگئی آکسنوف ریاست کریمه، ولادیمیر کنستانتینوف رئیس پارلمان جمهوری، برنامه ریزی کرده بودند.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز روابط عمومی سرویس استخبارات گزارش داد، در سال 2023، سرویس امنیت فدرال شبکه گسترده ای از عوامل سرویس های خاص اوکراین را در کریمه سرکوب کرد که قرار بود حملات تروریستی و تخریب جنجالی سازماندهی و اجرایی بکنند.
در اعلامیه این وزارت آمده است: "همراه با کمیته تحقیق، فعالیت های یک شبکه اطلاعاتی عمیقاً مخفی و گسترده از سرویس های خاص اوکراینی که تحت کنترل به اصطلاح متصدیان غربی در قلمرو جمهوری کریمه برای انجام تخریب سطح بالا ایجاد شده بود و قرار بود اقدامات تروریستی علیه نمایندگان ارگان های دولتی، پرسنل نظامی قوای مسلح و سرویس امنیت فدرال و همچنین زیربناهای ترانسپورت و انرژی شبه جزیره، به انجام برسد، کشف شد".
سرویس اطلاعاتی، هماهنگ کنندگان ماموران اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین و سرویس امنیتی اوکراین را کشف کرد.
عوامل اوکرائینی، حملات تروریستی را علیه سرگئی آکسنوف ریاست کریمه، ولادیمیر کنستانتینوف رئیس پارلمان جمهوری، یانینا پاولنکو شهردار یالتا، الکساندر تالیپوف و اولگ تساروف، وبلاگ نویس طرفدار روسیه و شخصیت عمومی، برنامه ریزی کرده بودند.
قابل ذکر است که قوای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق سرحدی روسیه را تیر باران می کنند، حملات هواپیماهای بدون سرنشین و تخریب انجام می شود.در مناطق کورسک و بلگورود سطح زرد خطر تروریستی اعلام شده است.
پیشتر کارشناس علوم سیاسی روسیه گفته بود، اوکراین، با حملات پهپادی خود به تأسیسات روسیه، شکست‌ها در جبهه را جبران می‌کند. شرایط میدان نبرد به فائده اوکراین نیست. اخیراً قوای مسلح روسیه به برخی از اهداف مهم برای کیف حمله کرده است، بنابراین آنها حداقل به پیروزی های احساسی نیاز دارند. در این راستا، حمله به مسکو یک پیروزی نمادین و احساسی است که کیف آن را در داخل کشور خود به عنوان یک برد سریع معرفی می کند.
در اعلامیه وزارت خارجه روسیه در خصوص حمله پهپادی به پل کریمه آمده بود: "حمله به پل کریمه توسط رژیم کیف انجام شد. این یک رژیم تروریستی است و تمام ویژگی های یک گروه جنایتکار سازمان یافته بین المللی را دارد. تصمیمات توسط مقامات و ارتش اوکراین با مشارکت مستقیم سازمان های اطلاعاتی امریکا و بریتانیا و سیاستمداران اتخاذ می شود. ایالات متحده و بریتانیا یک نهاد دولتی تروریستی را مدیریت می کنند.
Обвиняемый в наручниках - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2023
اجنت اوکراین در کریمه بازداشت شد
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه، در مورد دخالت احتمالی غرب در حمله تروریستی به پل کریمه گفته بود که کرملین از "هماهنگی عمیق" رژیم کیف با واشنگتن و تعدادی از مراکز اروپایی،آگاه است. بنابراین "توهم"ی در این مورد وجود ندارد.
ما به خوبی می دانیم که هماهنگی بین رژیم کی‌یف و واشنگتن و تعدادی از پایتخت های اروپایی و همچنین اتحاد آتلانتیک شمالی چقدر عمیق است. ما به خوبی می دانیم که چه مقدار اطلاعات از اتحاد آتلانتیک شمالی و از واشنگتن بطور مدام در اختیار کیف قرار می گیرد، بنابراین در اینجا هیچ توهمی وجود ندارد.
قوای اوکراین مرتباً با کمک هواپیماهای بدون سرنشین به مناطق روسیه حمله می کند. حملات اصلی متوجه مناطق سرحدی یعنی مناطق کورسک، بریانسک و بلگورود و همچنین کریمه می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала