- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

یورش های نیرومند روسیه، ایالات متحده را "هشیار" کرد

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Экс-боец ЧВК "Вагнер", перешедший в артиллерийскую группу спецназа "Ахмат", ведет стрельбу из гаубицы Д-30 на полигоне в зоне проведения спецоперации
Экс-боец ЧВК Вагнер, перешедший в артиллерийскую группу спецназа Ахмат, ведет стрельбу из гаубицы Д-30 на полигоне в зоне проведения спецоперации - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2023
عضو شوید
ایالات متحده با کمک به اوکراین به دلیل تلفات زیاد تجهیزات غربی مخالف بود.
به گزارش اسپوتنیک، مجله دیده بان نظامی می نویسد، که ایالات متحده نمی خواهد به اوکراین به دلیل تلفات هنگفت تجهیزات غربی و نتیجه ضد یورش کمک کند.
این نشریه می گوید: "اندازه تلفات اوکراین و شکست پذیرفته شده فزاینده در عملیات تهاجمی آن نقش مهمی در افزایش مقاومت ایالات متحده در برابر تدارکات تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین ایفا کند".
Украинские солдаты. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کشته شدن نظامیان اوکراینی در حال تسلیم به ارتش روسیه از سوی توپخانه ای اوکراین + ویدیو
این مقاله اشاره می‌کند، که قطع کمک‌ها می‌تواند نه تنها توانایی کیف برای پشتیبانی از عملیات نظامی، بلکه توانایی دولت اوکراین را برای انجام حتی ابتدایی‌ترین وظایف را نیز کاملاً تضعیف کند.
افزون بر این، ایالات متحده از خدشه شدن شهرت بهترین تانک امریکایی، M1 Abrams می ترسد.
یادآوری می کنیم، که ضد یورش اوکراین در 4 جون آغاز شد، اما نیروهای مسلح اوکراین نتوانستند موفقیت چشمگیری در هیچ جهتی به دست آورند.
همانطور که ولادیمیر پوتین گفت: "ضد یورش" شکست خورده است".
در این زمینه، رسانه های غربی به طور فزاینده ای می نویسند، که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از بحران اوکراین خسته شده اند و پشتیبانی از ولادیمیر زلنسکی در حال ضعیف شدن است. بر اساس گزارش NBC، مقامات امریکایی و اروپایی در حال حاضر با مقامات کیف درباره ای پیامدهای احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله آنچه که جمهوری شوروی پیشین برای دستیابی به توافق باید از دست بدهد، بحث می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала