واکنش چینی ها به تصمیم پوتین برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 روسیه: به مبارزه ادامه بدهید

© Sputnik / Alexander Kazakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции принимает участие во внеочередном саммите БРИКС по палестино-израильскому конфликту
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции принимает участие во внеочередном саммите БРИКС по палестино-израильскому конфликту - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2023
عضو شوید
خوانندگان پورتال چینی "گوانچا" از تصمیم رئیس جمهور روسیه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 پشتیبانی کردند.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از کاربران چینی نوشت: "در این دنیای متلاطم و بی ثبات، روسیه باید یک رهبر نیرومند، عاقل و قاطع داشته باشد".
کاربر دیگری خاطرنشان کرد: "باید بپذیریم که واقعیت این است که در میان شخصیت‌های سیاسی کنونی روسیه، هیچ‌کس به اندازه پوتین نفوذ ندارد".
Президент России Владимир Путин во время встречи с заместителем председателя Центрального военного совета КНР Чжаном Юсей в Ново-Огарево - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2023
پوتین: در انتخابات ریاست جمهوری 2024 شرکت می نماید + ویدیو
کاربر سوم دیدگاهش را چنین بیان کرد: "پوتین چند سال دیگر در قدرت خواهد بود تا به همه روس امکان دهد هویت جمعی و ملی خود را تقویت کنند. پس از پوتین، این خودآگاهی برای مدت طولانی تأثیر اجتماعی زیادی خواهد داشت".
این کاربر اظهار داشت: "صرف نظر از اینکه در داخل برای روسیه چه اتفاقی می افتد، ریاست جمهوری پوتین به چین به همکاری بین مسکو و پکن اطمینان می بخشد. اگر شخص دیگری بود، این اطمینان وجود نداشت".
وی افزود:"من امیدوارم که پوتین رئیس جمهور جدید روسیه شود و به مبارزه با امپریالیسم امریکا ادامه دهد".
یادآوری می کنیم، که روز جمعه، پوتین در گفت و گو با آرتیوم ژوگا، یکی از شرکت کنندگان در عملیات ویژه روسیه در اوکراین، قهرمان جمهوری خلق دونتسک، از قصد خود برای اعلام نامزدی برای دوره جدید ریاست جمهوری خبر داد. او تا به حال چهار بار - در سال های 2000، 2004، 2012 و 2018 - به عنوان رئیس جمهور روسیه انتخاب شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала