زاخارووا شرط از سرگیری معامله غلات را نام برد

© Photo / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian FederationОфициальный представитель МИД России Мария Захарова. Архивное фото
Официальный представитель МИД России Мария Захарова. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: قرارداد غلات زمانی کارساز خواهد بود که تحریم ها در برابر شرکت های روسی برداشته شود.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: ابتکار دریای سیاه برای صادرات غلات اوکراینی به محض لغو تحریم ها در برابر شرکت های روسی آغاز به کار خواهد کرد.
به گفته وی، پس از انحلال این ابتکار، "فاجعه ای رخ نداده" و "برخلاف اظهارات سیاستمداران غربی و کارگزاران دبیرخانه سازمان ملل متحد در مورد افزایش اجتناب ناپذیر قیمت مواد غذایی و تشدید تهدید قحطی، هزینه غلات برای جهان" بازارها به طور پیوسته در حال کاهش است." هیچ کمبود جهانی غذا وجود نداشت.
غلات روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2023
چندرسانه ای
غلات روسیه بیشتر کجا می‌رود؟ + داده نمایی
زاخارووا افزود، که امکان احیای "ابتکار دریای سیاه" همچنان باقی است.
این نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: "این تنها پس از انطباق کامل با الزامات لغو تحریم‌ها از سوی شرکت‌های روسی فعال در بخش کشاورزی شروع به کار خواهد کرد".
وی با بیان اینکه در عین حال روسیه همچنان به صادرات مواد غذایی و کودهای داخلی ادامه می دهد و همچنین تلاش برای اهدای محصولات به کشورهای نیازمند را تا پایان سال متوقف نمی کند: عرضه رایگان گندم روسیه به سومالیا، جمهوری افریقا، بورکینافاسو، زیمباوه، مالی و اریتره مرکز مرکزی برنامه ریزی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала